دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اهمیت گفتگو و مناظره در جامعه را متذکر شد و گفت: شایسته است مسئولان، گفتگو و مناظرات رضوی را از طریق سازمان یونسکو در جهان فرهنگ سازی کنند.

پیرایش گفت: از فردا چهارشنبه 11 خرداد ماه همزمان با شروع دهه کرامت و روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) کاروان زیرسایه خورشید کار خود را در استان شروع خواهد کرد و هر روز در یک شهر مشرف می شوند.

رئیس‌جمهور گفت: دستگاه‌های اجرایی باید ضمن حفظ شأن و جایگاه حقوقی و قانونی، صندوق توسعه ملی را منبعی برای تأمین نیازهای خود تلقی نکنند.

نخستین همایش گروه‌های جهادی مطالبه‌گر از مسئولان با عنوان "حِلفُ الفُضول" در اردبیل برگزار شد.

در ادامه مسابقات جام جهانی باکو که در کشور آذربایجان جریان دارد ورزشکاران کشورمان در بخش تراپ تیمی مردان به میدان رفتند.

علی شیرازی در یادداشتی نوشت: مکتب، یک طرح جامع و منسجم است که هدف آن، کمال انسان و تامین سعادت همگانی است.

باشگاه استقلال درباره حواشی لیست اخیر اردوی تیم ملی فوتبال بیانیه‌ای را صادر داشت.

یکی از چالش های موجود و از جمله مطالبات همشهریان، ضرورت انتقال کلینیک های دامپزشکی به مناطق حاشیه شهر است که سبب صدور ابلاغیه ای توسط دادستانی کرمانشاه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی علمی و پژوهشی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل خبرداد و گفت: بیش ار هزار مقاله علمی در ادوار مختلف به رشته تحریر درآمده است

مرتضوی گفت: دولت برای تأمین آب استان خراسان جنوبی، برنامه دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از همکاری این نهاد در برگزاری مطلوب جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی که در شهر یاسوج برگزار می شود خبر داد.

ویژه برنامه کمک به خانواده زندانیان نیازمندان با عنوان نسیم مهر با تاکید بر حمایت از خانواده های زندانیان کهگیلویه و بویراحمدی برگزار شد.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد از ایجاد 200 کیلومتر آتش بر در عرصه‌های جنگلی این شهرستان خبر داد.

کارشناس علوم ارتباطات و رسانه گفت: امروز منطقه تحت تاثیر پیام مکتب امام و انقلاب که همان پیام ایستادگی و مقابله با ظلم و بیان معارف ناب اسلام عزیز است، به یک ساختار روشن رسیده است.

کیفیت پایین و پخت نامناسب نان در نانوایی ها سبب نارضایتی و گلایه مردم شهر لیکک از وضع موجود شده است.

محمد آئینی گفت: 57 خانه اعم از احسان، هلال، امداد، رضوی و..... باید در محلات شکل گیرند تا جزئی از دستگاه های اجرایی در محلات مستقر شوند تا امکانات به صورت عادلانه در شهر توزیع شود.