دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حسین حسینی گفت: به عنوان یک هنرمند بر خود می بالم که در کشوری زندگی می‌کنم که برای حفظ آن و برای آزادی و امنیت من و امثال من خونها ریخته شده و شهدایی که مانع جنایت و زیاده خواهی دشمنان شده‌اند.

ساسان کرمی عنوان کرد: جشن‌هایی به مناسبت روز دختر در 25 نقطه استان قزوین به صورت همزمان برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور 8 هزار دختر جوان در این مراسم‌ها باشیم.

کمیسر امنیت خارجی وزارت خارجه چین در دیدار با امیرعبداللهیان دعوت وزیر خارجه چین برای سفر همتای ایرانی به پکن را ابلاغ و از روند توسعه روابط راهبردی دو کشور ابراز خرسندی کرد.

وزیر کشور طی حکمی علیرضا احمدی را به عنوان قائم مقام خود در امور مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

وزیر فرهنگ گفت: افتخار بزرگی که یک گروه سرود شهرستانی شروع کرد و اجتماعات بزرگ را در شهرستان‌ها ایجاد می‌کند و قلب عاشقان حضرت ولی عصر (عج) را شاد می‌کند و مثل تیری در قلب صهیونیسم جهانی فرو می‌رود، این شکوه فرهنگ شیعی و هنر متعالی دینی است که به رخ جهانیان کشیده می شود.

فراخوان مردمی ساخت کلیپ با موضوع بازخوانی محتوای پیام تاریخی 27 خرداد امام خمینی (ره) برای تأسیس جهاد سازندگی برگزار می شود.

به دنبال سفر معاون اقتصادی نخست وزیر جمهوری کارلیای روسیه و یک هیات تجاری این کشور به البرز و دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی این استان از توانمندی های تولیدی و صنعتی در زمینه قطعه بندی، بسته بندی محصولات دریایی، شیلات و حوزه صنایع غذایی بازدید به عمل آمد، همچنین عقد تفاهم نامه هایی میان فعالان اقتصادی ایران و روسیه نیز در دستور کار قرار داده شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم با اشاره به اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی صرفا وظیفه نهادهای قضایی و انتظامی نیست، گفت: ساماندهی مشاورین املاک بسیار ضروری است.

فرماندار آبادان از افزایش تعداد جانباختگان حادثه متروپل به 35 نفر خبر داد.

رضا فتوحی گفت: حضور بانوان در جامعه می تواند یک پتانسیل در جهت توسعه استان باشد.

صادق خلیلیان گفت: در خصوص وضعیت باقی‌مانده ساختمان متروپل گفت: اکنون عملیات آواربرداری با سرعت در چهار جبهه توسط نیروهای آتش‌نشان و قرارگاه خانم‌الانبیا در حال انجام است.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت‌شان در اردوی تیم ملی صحبت‌هایی داشتند.

مسابقه دو تیم فجرسپاسی و پرسپولیس از هفته سی ام لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

2 فرنگی‌کار کشورمان در جدیدترین رده‌بندی کشتی جهان در صدر قرار دارند.

محفل شعر خوانی "در سوگ آفتاب" ویژه ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) فردا چهارشنبه 11 خرداد ماه ساعت 16 در حسینیه جماران برگزار می شود.

آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار با رهبر مسیحیان کاتولیک، پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب را به پاپ منتقل کرد.