سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: مدیریت منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ با شهرداری زنجان نبوده و این منطقه متعلق به سازمان همیاری شهرداری‌های استان است.

حجت‌الاسلام حسینی کیا گفت: حدود 13 هزار مگاوات کمبود برق در کشور وجود دارد که برای تامین 10 هزار مگاوات قراردادهایی منعقد شده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید صیادخدایی به دست شَقی‌ترین افراد یعنی صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است، اظهار داشت: انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.

فخاری گفت: به دنبال این هستیم تا مسائل و مشکلاتی که در سطح استان‌ها برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن هست را حل کنیم.

علیرضا سلمان‌نژاد گفت: فرهنگ ایرانی اسلامی باید در جشنواره ها به نمایش گذاشته شود که اظهارات ترانه علیدوستی و دیگر بازیگران در جشنواره کن خلاف این واقعه بود و به نوعی خوش رقصی برای مخالفین ایران است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه استراتژی و راز بقای اصلاح طلبان در ایجاد دو قطبی در کشور است گفت: این جریان سیاسی تلاش می کند از طریق این استراتژی برای تخریب جریان انقلابی استفاده کرده و فضای مدیریتی کشور را غبارآلود کند

حسین انجم شعاع گفت: در شهر کرمان مراسم بزرگداشت امام راحل در چهاردهم خرداد ماه ساعت ده صبح در محل حسینیه ثارالله با حضور حجت‌الاسلام آقا تهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار می‌شود.

ظرافت گفت: اظهارات ترانه علیدوستی و زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره کن در فرانسه علیه ایران اسلامی محکوم است و وطن فروشی محسوب می‌شود‌.

مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور تاجیکستان صبح امروز (دوشنبه) در مجموعه‌ی سعدآباد با حضور حجت الاسلام رئیسی برگزار شد.

واحد موسیقی، شعر و سرود سازمان صداوسیما با مشارکت یک نهاد فرهنگی در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ویژه برنامه «هجرت خورشید» را در شهرستان خمین برگزار می‌کند.

رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در آخرین نشست خبری این رویداد گفت 3میلیون نسخه کتاب در مجموع بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب به فروش رسیده است.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: بازیگرانی که از ایران به جشنواره های خارجی دعوت می‌شوند و در این جشنواره‌ها حضور می‌یابند نباید تحت تأثیر جایزه‌ای که دریافت کرده‌اند، قرار گیرند و به اصطلاح نباید جوگیر شوند.

مجمع فدراسیون فوتبال با حضور مدعوین و اعضای مجمع در هتل المپیک آغاز شد.

قوه قضائیه و شعبه سوم دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی، حکم برائت علی دیواندری مدیرعامل پیشین بانک‌های ملت و پارسیان و رئیس پژوهشکده پولی و بانکی کشور را صادر کرد.

دارنده مدال برنز المپیک 2020 توکیو و مدافع عنوان قهرمانی کشتی آزاد جهان در رده سنگین‌وزن به اظهارنظر درباره بازگشتش به لیست تیم ملی پرداخت.

مجید توکلی مشاور ایرج طهماسب در مجموعه «مهمونی» درباره تصمیم شخصی حمید جبلی گوینده «کلاه قرمزی» برای توقف فعالیت‌های هنری خود و شائبه اختلاف میان این دو هنرمند توضیحاتی ارائه کرد.