سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

کمال علیپور از اختصاص 32 هزار میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای کشور خبر داد و گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید برای جذب این اعتبارها تلاش کنند.

دبیر پانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان هرمزگان گفت: نخستین دوره از مسابقات چاووش خوانی با هدف احیاء سنت دیرینه مردم استان در باب آداب رفتن به زیارت امام رئوف و آشنایی هرچه بهتر مردم بویژه نسل جوان در استان برگزار شد.

شاهوردی گفت: کسانی که حرمت نان و نمکی که در سفره این انقلاب خوردند تا قد بکشند را نگه نداشتند و در سرزمین دیگری نمکدان شکستند، از روسیاهان تاریخ هنر هستند.

قهرمانی از توقیف یک فروند شناور حامل بیش از 106 هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم خبر داد.

تورج زایدلی با بیان اینکه اهداف جشنواره‌های خارجی سنخیتی با ارزش‌ها و اهداف ما ندارد و آثاری به این جشنواره‌ها راه پیدا می‌کنند که ضعف‌های ما را بیشتر نشان دهد؛ گفت: هنرمندان ما در جشنواره‌های خارجی باید پاسدار ارزش‌های این نظام باشند و برای خاک این مملکت ارزش قائل شوند.

اسماعیل مسافر و امین اسماعیل‌نژاد دو بازیکن تیم ملی والیبال بامداد امروز راهی بلگراد شدند تا ترکیب 14 نفره این تیم در اردوی صربستان تکمیل شود.

"سلام فرمانده"، سرودی برای امام زمان (عج)، در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانست ضمن اقبال بی‌نظیر مردمی، حجم کم‌سابقه تهاجم کور رسانه‌های بیگانه برای تخریب اعتقادات مردم و اعتماد آنان به نظام اسلامی را برانگیخت و مهاجمان را کلافه و بیچاره ساخت.

علیرضا جیلان گفت: قدیمی‌ترین یافته‌های گیاهی، جانوری و انسانی در چهارمحال‌وبختیاری به نمایش گذاشته می‌شود.

محسن حسن‌زاده گفت: فرش قرمز کن، دامی برای خوش‌رقصی و کنار گذاشتن فرهنگ اصیل ایرانی است که متاسفانه برخی بازیگران غیرت ایرانی خود را به فرش باختند.

طرهانی گفت: فیلم کوتاه «نورمراد»، برداشتی از زندگینامه شهید نورمراد مقدسی در لرستان ساخته می‌شود.

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: توقع ما از مسئولان صداوسیما این است که حق فوتبال را بدهند تا هم فوتبال پیشرفت کند و هم جذابیت آن بیشتر شود.

اقدامی علیه ایران مانند ساخت فیلم یا یک مصاحبه به عنوان یک فرد شناخته شده و مشهور کافی است تا بتوان در جشنواره‌های بین المللی جایزه دریافت کرد و این همه حقیقتی است که باید مردم راجع به سلبریتی‌ها بدانند. در همین راستا علت اهدای جایزه بهترین بازیگر زن به زر امیرابراهیمی به خاطر بازی در یک فیلم ضداسلامی بعد از سال‌ها خانه نشینی و یا اظهارات مضحکانه ترانه علیدوستی علیه ایران در گفتگو با...

دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد با تاکید بر لزوم توجه به مجازات‌های جایگزین حبس توسط قضات گفت: نخستین لطمه مجازات حبس، گریبانگیر خانواده و البته دستگاه قضایی است.

در حالی که دولت قیمت کالاها اعلام کرده اما بررسی های میدانی نشان می دهد که برخی شرکت های عرضه کالا به مردم به دنبال افزایش قیمت هستند.

پس از پایان مهلت ثبت‌نام و مشارکت در اولین طرح فروش یکپارچه خودرو در قالب سامانه فروش (یک هفته پیش / 9 صبح سه‌شنبه 3 خردادماه) اولین قرعه کشی این مرحله از فروش خودروها امروز (دوشنبه 9 خردادماه) انجام خواهد شد.

خاکباز، کارشناس و حسابرس رسمی دادگستری استان یزد، از افزایش 700 درصدی هزینه های حمایتی انجمن حمایت از خانواده زندانیان خبر داد.