دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی کشاورزی از خرید توافقی برخی محصولات کشاورزی از طریق شبکه های تعاون روستایی خبر داد‌.

سیامک آزادی با بیان اینکه برج فناوری کرمانشاه به مرکز توسعه غرب کشور تبدیل خواهد شد، گفت: در حال حاضر 42 واحد در برج مستقر شده و امیدواریم در آینده نزدیک با بهره برداری کامل از تمام طبقات برج، این تعداد به 110 واحد برسد.

رئیس جمهور در نشست خبری خود با رئیس جمهور تاجیکستان، گفت: امروزه روابط ایران و تاجیکستان متحول شده و در روابط تجاری حجم مبادلات به چهار برابر رسیده است.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به حضور تیم ملی کشتی فرنگی در تورنمنت تورلیخانوف، گفت: فرایند انتخابی تیم ملی تورنمنت محور است و پس از محک زدن ملی پوشان در مسابقات مختلف، ترکیب نهایی تیم برای شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی و جهانی مشخص می شود.

امروز شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با سه هزار و 316 واحد افزایش به مدار سبز بازگشت و در پایان معاملات در ارتفاع یک میلیون و 537 هزار واحدی به کار خود خاتمه داد.

17 سند همکاری در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، تجاری و گردشگری میان ایران و تاجیکستان به امضا رسید.

برای هدف بزرگی دور هم جمع شده‌اند، به دنبال تهیه پوشاک، کتاب، اسباب بازی برای کودکان بی‌گناه زندانی هستند تا امید را به مادران زندانی هدیه دهند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در سال 2022 برای سومین بار در مهمترین رویداد ساحلی جهان شرکت می‌کند.

تصاویری از تصویرنمایی سه بعدی "آبادان تسلیت" بر روی برج آزادی در پی همدردی با مردم شریف آبادان در حادثه غم‌انگیز ریزش ساختمان متروپل را مشاهده می کنید.

قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت: برای حضور در مسابقات قزاقستان از آمادگی نسبی برخوردار هستم و امیدوارم بتوانم با نتیجه خوبی تورنمنت را به پایان برسانم.

کلیپی جالب از تک‌تیراندازان فلسطینی در جنگ شمشیر قدس را مشاهده می کنید.

فوتچِل یک ورزش بومی در گیلان و شبیه به فوتبال اما به مراتب سخت تر ازآن است که هرسال با آغاز فصل کشاورزی در شالیزار برگزار می‌شود.

اسباب‌بازی مهمترین وسیله‌ای است که کودکان برای گذران وقت خود و سرگرم شدن به آن نیاز دارند، اما قیمت بالای اسباب‌بازی باعث شده برخی از خانواده‌ها توانایی خرید نداشته باشند.

سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

بهاری منش گفت: ناسپاسی و موضوع گیری علیه ارزش‌های اسلامی و نادیده گرفتن دستاوردهای عظیم انقلاب توسط برخی سلبریتی ها قطعاً بر خلاف منافع مردم و کشور است و افرادی که مدعی حمایت از حق و حقوق مردم هستند نباید این رفتارهای نامتعارف را انجام دهند.

رئیس کل بانک مرکزی از اجرایی شدن فرآیند استفاده از رمز ریال این بانک، از شهریور امسال خبر داد.