سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به موضوع انتظارات تورمی و چالش‌ها و تغییرات ساختارهای اقتصادی در کشور، روند رشد بازار بورس را مثبت ارزیابی کرد و پیش‌بینی کرد که تا پایان سال این بازار نسبت به بازارهای هم عرض رشد قابل‌توجهی خواهد داشت.

رییس انجمن موی تای گفت: پشتوانه سازی و بازگشت اهالی جدا شده موی تای و صدور احکام فنی معوقه مهمترین برنامه های ما است.

کتاب "هواتو دارم" روایت زندگی شهید مدافع حرم "مرتضی عبداللهی" به قلم محمد رسول ملاحسنی نویسنده قزوینی رونمایی شد.

الله‌قلی نظری در واکنش به اظهارات ترانه علیدوستی و زهرا‌امیرابراهیمی در جشنواره کن فرانسه علیه ایران اسلامی گفت: وظیفه هنر و هنرمندان این است که با تعامل با یکدیگر بتوانند شرأفت انسانی را رقم بزنند و اینکه با حرف‌های خود یک کشور را با پیشینه گرانسگ خود مورد هجمه قرار دهیم از دایره عدل و انصاف و انسانیت خارج است.

با توجه به اهمیت و نقش سازمان صمت به عنوان یک سازمان موثر در حل مشکلات تولید، رونق تولید و اشتغال و توسعه اقتصادی و همچنین اداره این سازمان توسط یکی از مدیران دولت قبل و در واقع بانیان وضع موجود، یکی از دغدغه های فعالان این حوزه، تعیین تکلیف مدیریت سازمان صمت استان است.

کیوان مرادیان گفت: بحث جدی که هفته‌های اخیر در کمیسیون انرژی پیگیر هستیم، ساماندهی یارانه حامل‌های انرژی برای ایرانی‌های بالای دو منزل است، که دولت یارانه بیشتری برای حامل انرژی این افراد پرداخت می‌کند.

مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفت ماه گذشته تاکنون 800 سری جهیزیه به ارزش184 میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند این استان اهدا شد.

34 بازیکن با اولین اردوی تیم ملی بسکتبال دختران زیر 18 سال دعوت شدند.

فروردین امسال حجم نقدینگی با 2 دهم درصد کاهش نسبت به اسفند 1400 به 4 هزار و 823 هزار و 400 میلیارد تومان رسید، از علل کاهش حجم نقدینگی در فروردین امسال، توافق دولت و بانک مرکزی برای عدم دریافت تنخواه بودجه در سال جاری بوده است.

برنا فیروزی به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

زهرا حسینی‌زاده گفت: چنانچه مسئولان در امر ایجاد زمینه اشتغال و در اختیار دادن تسهیلات به ما کمک کنند؛ افراد و بانوان منطقه می‌توانند مشاغل خانگی راه اندازی کنند.

مهریار حاتمی با اشاره به اینکه 153 مدرسه غیردولتی در استان کرمانشاه داریم، گفت: از لحاظ توسعه کمی مدارس غیرانتفاعی جزو استان‌های آخر هستیم.

مدیرکل صمت استان کرمان در نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار سال 1401 گفت: از تاریخ 20 اردیبهشت ماه تا 7 خرداد ماه سال جاری 23 هزار بازرسی انجام شده است.

علیرضا صمدی گفت: همانطور که در بیانیه سازمان سینمایی هم آمده فرانسه و جشنواره فیلم کن باید نسبت به احساسات جریحه دار شده میلیون ها شیعه مسلمان در جهان پاسخگو باشد.

شهروندان یاسوجی خواستار توجه به روشنایی معابر این شهر و پاسخگوی مسئولان به حیف و میل بیت‌المال شدند.

محمد جونیان با بیان اینکه هر فیلمی که فقر، فلاکت و بدبختی ایران را به معرض نمایش بگذارد، دنیا به آن امتیاز می‌دهد؛ گفت: اما از سویی دیگر وقتی مسئولان کشور ما، بستر را برای فیلمسازان خوش‌فکر و ارزشی کشور فراهم نمی‌کنند، آن وقت شاهد جولان این دست از فیلمسازان خواهیم بود.