سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سلیمی با تأکید بر اینکه نگارش برنامه هفتم توسعه باید دقیق و متناسب با نیازهای اصلی کشور و مردم باشد، گفت: در عین حالی که باید آرمان‌گرا باشد باید منطبق با واقعیت‌ها باشد و طبق شناخت درست و صحیح از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها تهیه شود و البته آرمان‌گرایی لازمه برنامه است چراکه پویایی دولت در گرو آرمان‌گرایی برنامه است که باید به آن توجه ویژه شود.

تعداد جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان با کشف 2 جسد دیگر به 31 نفر رسید.

مهرداد یوسفی کارگردان و مستند ساز کردستانی گفت: قطعا برخی انتخاب‌های جشنواره کن نه بواسطه ارزش‌های فرمی، تکنیکی و محتوایی است بلکه به خاطر موضوع نخ‌نمای اینگونه سینما که تصویری مخدوش از چهره ایران ارائه می‌دهد تا شاید به این شکل بتوانند ارزش‌های مقدس این انقلاب را مخدوش نشان دهند.

محمد رضا طاهری‌نسب اظهارات زهرا امیر ابراهیمی و ترانه علیدوستی علیه نظام جمهوری اسلامی و خشونت علیه زنان در ایران اسلامی را گفته هایی به دور از واقعیت و به دور از اخلاق عنوان کرد و گفت: در این جشنواره قصد بر این بود که میخواستند تصاویر سیاه و غیر واقعی از ایران را نشان دهند.

از آنجا که روستاها کانون مهم تولید و اشتغال در هر جامعه‌ای به شمار می‌روند، بهبود وضعیت زیرساختی از جمله راه‌های روستایی یکی از راه‌های رسیدن به توسعه همه جانبه این مناطق است و بی شک میتواند استان کردستان را برای دستیابی به توسعه پایدار یاری دهد.

حدادزاده، داداستان عمومی استان یزد با بیان اینکه در استان یزد بخشی از جرائم توسط خانواده زندانیان انجام می‌شود، گفت: مسائل موجود سبب افزایش چتر حمایتی انجمن‌ها شد و اکنون بیش از 3 هزار خانواده زندانی توسط انجمن‌های متولی حمایت می‌شوند.

کاروان ورزشی نابینایان دوچرخه سواری استان امروز بعد از زیارت مزار شهدای گمنام دانشگاه تبریز به سمت مرقد مطهر امام راحل رکاب زدند.

آرای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص پرونده های مختلف صادر شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به آبادان از محل وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل بازدید و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی قرار گرفت.

رسانه های صهیونیست پرده برداشتند که گروهی از مقامات اسرائیلی طی ده سال گذشته به صورت محرمانه به عربستان سعودی سفر کرده اند.

روابط عمومی پیشگامان بنیاد تعاون بسیج باتوجه به ظرفیت ایجاد شده توسط شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در بازار سوریه برای شرکت های تولید کننده ایرانی شرکت پیشگامان و با همکاری کارگزاران خود در سوریه از شرکت های فناور و نوآور دعوت به عمل می آورد که در نمایشگاه دائمی این شرکت در کشور سوریه حضور بهم برسانند.

زلزله 4.1 ریشتری حوالی قصرشیرین در استان کرمانشاه را لرزاند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی نوشت، ایران زمین به هنرمندانی افتخار می‌کند که زرق و برق جشنواره‌های سیاست‌زده و تبلیغات رسانه‌های مزدور اجنبی‌پرست، آنان را مقابل باورهای بلند ملت قهرمان قرار نمی‌دهد.

تعداد جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان با کشف 2 جسد دیگر به 31 نفر رسید.

وزیر خارجه روسیه حمایت‌های فرانسه از نئونازی‌های اوکراینی را باعث تاسف خواند و تاکید کرد: غرب به دنبال شکست کامل مسکو است.

منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در استان الحدیده یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.