سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

عضو تیم ملی ووشو بانوان با اشاره به اینکه سلبریتی ها این نوع اظهارات ضد ایرانی را برای خوشایند بیگانگان بیان می کنند نه تنها عزیز نمی شوند بلکه مورد تمسخر هم قرار می گیرند گفت: آن کسی که این اظهارات را می شنود تفکیک نمی کند که این شخص در خصوص یک قشرخاص از ایران صحبت می کند یا برای اهداف خود جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده بلکه شنونده می گوید منظور ایران است و خودشان هم عضو همین...

بختیاری با اشاره به اینکه تیر سلام فرمانده به خوبی به هدف نشست گفت: اینکه دشمنان داخلی و خارجی به «سلام فرمانده» واکنش نشان دادند کاملا طبیعی است امام خمینی (ره) جمله ای به این مضمون دارند اگر دیدید جایی دشمن از شما ناراحت و عصبانی است بدانید که کار درست است.

حادثه تاسف بار ریزش ساختمان متروپل آبادان و جانباختن تعدادی از هموطنان که همه مردم ایران را داغدار کرده بخشی از آوار ناکارآمدی دولت های سراسر بی تدبیر است که امروز کفتارها و لاشخورها را به طمع انداخته است.

رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون اخلاق ورزش با حضور در فدراسیون تیراندازی با قربانی و جمعی از مدیران فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

مهرانی گفت: با انجام تعمیرات اساسی، کلیه واحدهای نیروگاهی استان جهت گذر موفق از پیک تابستان سال 1401 در مدار می‌باشند.

کوشکی با اشاره به استمرار روزهای بدون کرونا در لرستان، گفت: در 24 ساعت گذشته 8 نفر به کرونا مبتلا شدند.

احسان کرمی بازیگر که چند روز پیش در متنی با انتقاد از نادیده گرفتن عزای آبادانی‌ها به اجتماع «سلام فرمانده» واکنش نشان داده بود، حالا با انتشار تصاویر حضور او در مراسم عروسی یک خواننده در روز عزای عمومی مردم ایران وقاحت را تکمیل کرده است.

مسعودی‌زاده گفت: تعداد شهدای دانش‌آموز لرستان 917 نفر است و با توجه به اینکه در یکی از مدارس بر اثر بمباران تعداد 68 دانش آموز به شهادت رسیدند، قرار است یادمانی در این مدارس احداث شود.

تهیه‌کننده و کارگردان گلستانی گفت: متأسفانه افرادی هنرمندنما و سلبریتی به نمایندگی از سینمای ایران روی فرش قرمز و در مراسم و محافل جشنواره کن حضور می‌یابند و به جای هویت بخشیدن به فرهنگ سرزمین مادری خودشان به صورت مام میهن چنگال می‌کشند.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان صبح امروز (دوشنبه نهم خرداد) در رستوران هتل محل اقامت تیم والیبال ایران با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت وگوی کوتاهی با آن‌ها داشت.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: جلساتی در سطح مدیران ارشد استان برگزار شده و تصمیم‌گیری نهایی درباره رودخانه مرکزی یزد به عهده شورای فنی استان واگذار شده است.

بعد از عدم ورود جدی دولت قبل به مسئله مسکن و رشد چندبرابری قیمت مسکن و اجاره بها، دولت فعلی در این موضوع ورود جدی داشته و اقدامات جدی در راستای خانه دار شدن مردم را دنبال می کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی قم با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در حال نفوذ در جامعه است، گفت: آسیب های فضای مجازی می تواند با آموزش و ارتقا سواد رسانه ای کاهش یابد.

حجت‌الاسلام مصطفی پوربهشت با اشاره به اینکه ملت ایران در سوگ جان باختن جمعی از هموطنان است به برخورد با عوامل دخیل در بروز این حادثه تاسف بار تاکید کرد.

روستاهای بخش "سادات محمودی" در شهرستان دنا از داشتن اینترنت پرسرعت محروم هستند.