دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سفیر سوریه در ایران با بیان اینکه روابط ایران و سوریه بی‌نظیر است، گفت: اگر چه حجم روابط تجاری دو کشور در طول یک سال دو برابر شده است اما به سطح لازم نرسیده است.

طرح اقتدار پلیس پایتخت صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بر گزار شد.

مصطفی قادری گفت: خانواده زندانیانی که به طور کلی، هیچ نقشی در ارتکاب جرم از سوی فرد بزهکار که متاسفانه سرپرست و نان‌آور خانواده است، نداشته‌اند، اما اولین و بزرگترین قربانیان جرم و جنایت در جامعه محسوب می‌شوند.

احمدرضا محمدی از افزایش ظرفیت ذخیره آب آشامیدنی شهر "دستنا" از توابع استان چهارمحال‌وبختیاری در جهت تامین آب پایدار خبر داد.

بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورمان در حاشیه تمرینات به اظهارنظر درباره شرایط‌شان پرداختند.

قهرمان جوان رشته کیک‌بوکسینگ دار فانی را وداع گفت.

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 278 اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس خبر داد و گفت: 1253 خودرو که اقدام به دور و مزاحمت برای نوامیس می کردند هم توقیف شدند.

فرشید درخشان تهیه‌کننده و کارگردان از ساخت یک سریال نمایشی عروسکی با عنوان «خارج از محدوده» خبر داد.

مرکز شعر، سرود و موسیقی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور مدیران ارشد رسانه ملی از عوامل سازنده سرود «سلام فرمانده» تقدیر می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمان برای بررسی تا هفته آینده در اختیار دولت قرار می گیرد تا دغدغه‌های این قشر زحمتکش برطرف شود.

مدیرکل بین‌الملل وزارت ورزش با انتقاد از دلایل سیاسی کانادا در لغو بازی دوستانه برابر ایران گفت: فیفا باید در میزبانی این کشور در رقابت‌های آتی جام‌جهانی تجدیدنظر کند.

مرادی گفت: در بودجه سال جدید اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است تا به‌واسطه آن هر ماه یک اتوبوس به ناوگان عمومی شهر اضافه شود.

مدیرکل استاندارد تهران از مهلت یک هفته‌ای به واحدهای صنفی برای جمع‌آوری محصولات غیراستاندارد، خبر داد.

رضایی گفت: جشنواره کن رویکردی ضدایرانی دارد و آن‌ها همواره آثاری را که بیشتر علیه کشورمان باشد به عنوان اثر برتر انتخاب می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف فریدونشهر ضمن تشکر از همکاری اصناف این شهرستان در کنترل بازار در برهه زمانی کنونی، از شدت برخورد با اصناف متخلف در این شهرستان سخن گفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: بعد از آغاز طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در استان زنجان 7 هزارو 400 بازرسی از نانوایی‌ها انجام شده، 600 پرونده تخلف ثبت و به تعزیرات ارسال شده است.