سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر «کشف داروهای گران‌قیمت از مغازه فست‌فود ساختمان متروپل» که در فضای مجازی منتشر شده است را با صدور یک اطلاعیه تکذیب کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعلام لیست مازاد و لیست خرید را به پایان فصل موکول کرده بودم.

بازیهای عقب افتاده هفته بیست و نهم لیگ برتر برگزار شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو با برتری سرخ‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

آیین کنگره ملی سردار شهید «صفر خوشروان» و 750 شهید شهرستان گیلانغرب امروز برگزار شد.

اظهارات ضدایرانی چند بازیگر ایرانی در جشنواره کن این روزها با ضریب بالایی در رسانه‌های بیگانه بازتاب داشته است.

در جریان مسابقات جام جهانی 2022 باکو، پیراهن تیم ملی با پرچم سه رنگ کشورمان توسط جواد فروغی به قهرمان تپانچه این رقابت‌ها اهدا شد.

اختتامیه هفتاد و پنجمین جشنواره سینمایی «کن» در حالی دیشب با معرفی برگزیدگان به پایان رسید که حواشی حضور سینماگران ایرانی در این فستیوال اروپایی، در فضای مجازی و رسانه ها با انتقادات و عصبانیت بسیاری همراه بود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: 4 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان در دو ماهه ابتدای سال منهدم شده است.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان با بیان اینکه جشنواره ای در شهریور ماه در شهرستان خدابنده به مناسبت فصل برداشت محصول گردو برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ریزی‌های این جشنواره در حال انجام است.

موسوی، دبیر سومین جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با محوریت امنیت اخلاقی، از تهیه بانک اطلاعاتی غنی از پایان نامه های مرتبط با محوریت امنیت اخلاقی و ثبت 510 اثر در این زمینه خبر داد.

معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات نهایی هماهنگ دوازدهم از اول خرداد ماه شروع شده و تا 28 خرداد ادامه خواهد داشت، حدود 310 حوزه برگزاری امتحان داریم و 39 هزار نفر نیز در پایه دوازدهم نظری در حال گذراندن امتحانات هستند.

مدیرعامل یک شرکت بورسی گفت: با اجرای سیاست اصلاح ارز 4200 تومانی، رقابت واقعی در تولید شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ایجاد می‌شود و سیاست خوداتکایی باید با قدرت تمام ادامه داشته باشد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه معرفی جهت دار در عزل و نصب ها به جامعه آسیب می زند، گفت: برخی بلندگوها فقط به بخش اول سخنان رهبر معظم انقلاب پرداختند این در حالی است که رهبری در بخش دوم سخنان شان اعلام کردند که مسئولین از نظر مشورتی نمایندگان بهره ببرند زیرا نماینده متعلق به شهر خود است و شناخت کافی از افراد و ظرفیت های شهر دارد لذا هردو وجه باید مدنظر قرار بگیرد.

کارشناس بهداشت، هوا و دخانیات معاونت بهداشت مرکز استان اصفهان گفت: وضعیت کلی کشور در مصرف دخانیات همانند سایر کشورها است میانگین کشوری 15 درصد خواهد بود، اما در استان اصفهان 21 درصد آقایان و 5 درصد خانم‌ها مصرف کننده دخانیات هستند که در معرض عوارض پس از مصرف دخانیات قرار دارند.

کارشناس حوزه ورزش تصریح کرد: هنگامی که وضعیت بدنی مناسب حفظ نشود، اختلالات ستون فقرات می تواند به سرعت ایجاد شود، اگرچه ممکن است مادرزادی یا مربوط به بیماری یا سن باشد.