سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

فیلم‌سازی که روزگاری سوژه فیلم‌هایش را از دل صفحات روزنامه‌ها انتخاب می‌کرد بد نیست که سری به همان روزنامه‌ها بزند تا ببیند کسی که کنارش عکس یادگاری می‌زند چگونه مال مردم را بالا می‌کشد

صفحه اول پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان حادثه فروریختن ساختمان در آبادان مشکی‌پوش شد.

فرید صالحی در دسته 83 کیلوگرم مسابقات پرس سینه قهرمانی جهان 2022 قزاقستان موفق به کسب مقام نشد.

عبدالله باکیده گفت: سیاه نمایی صرف مطلوب نیست و نوعی وطن فروشی محسوب می شود.

ششمین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

محمد مهدی اعلایی گفت: باید از فروش نان یارانه‌ای در سطح استان جلوگیری کنیم زیرا زمینه دسترسی راحت‌تر مردم به نان را در نانوایی‌ها می‌گیرد و از طرف دیگر بازار واحدهای تولید نان صنعتی و حجیم را اشباع می‌کند.

این روز ها شاهد بافت های فسردوی و ناکارآمد زیادی در سطح شهر تهران هستیم. بسیاری از این بنا ها دچار فرسودگی شدیدی هستند و از لحاظ ایمنی برای عابرین پیاده و شهروندان بسیار خطرناک و آسیب زا می باشند.

تیم لیگ برتری هاکی بانوان «اگه ایلدیزلار» ترکیه جهت برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشورمان 10 خرداد ماه وارد شهرستان نقده آذربایجان غربی خواهد شد.

پانزده نفر به اردوی پایانی تیم ملی نوجوانان بسکتبال ایران دعوت شدند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: لغو شدن بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتبال کانادا علاوه بر مسائلی که برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرد، فرصت را از فوتبال ما گرفت.

علیرضا حسن پور گفت: 23 مورد پرونده احتکار در استان تشکیل شد که 16 مورد رسیدگی و بیش از 50 میلیارد تومان جریمه برای متخلفان صادر شد.

اجتماع بزرگ دهه نودی‌های خلیل آباد برای هم‌خوانی سرود «سلام فرمانده» با حضور بیش از 1500 نفر در میدان مرکزی این شهر برگزار شد

زینب شفیع‌خانی از برگزاری جشن روز دختر در قزوین خبر داد و گفت: مراسم جشن بزرگ دختران با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: 7 میلیون یورو هزینه انتقال بیرانوند به پرسپولیس است و در شرایط فعلی نامناسب اقتصادی این موضوع درست نیست.

با عبور از دوران بحران کرونا و بازگشت مجدد سفرها متاسفانه شاهد افزایش تلفات و مصدومین حوادث رانندگی و ترافیکی در سطح استان یزد بودیم که باعث شده زنگ خطر در این زمینه در سطح استان به صدا درآید.

مسئول غرفه شهدای روحانی استان خوزستان گفت: طلاب همیشه در صحنه های مهم کشور و در کمک به مردم در سیل، زلزله و کرونا حضور مستمر داشته است.