سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

جلسه امروز شورا با سخنان میان دستور و تذکرات اعضا و بررسی چندین لایحه به پایان رسید.

علی حدادی گفت: متاسفانه علاوه بر اینکه خام فروشی محصولات کشاورزی انجام می شود شاهد کشاورزی سنتی و زیان بار هستیم.

معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به مولودی خوانی جشن میلاد حضرت معصومه (س) با حضور محمود کریمی در روز میلاد، گفت: فیلم حضرت معصومه ابتدا صورت انیمیشن تولید می‌شود و سپس فیلم اصلی ساخته می‌شود همچنین تله فیلم حضرت معصومه (س) نیز در حال مراحل پایانی است.

مدیرکل صمت استان اردبیل گفت: مجموعه تولیدی پوشاک سبلان پارچه تعطیل نشده است و تنها در قسمت کوچکی از بخش دوزندگی نقص فنی مشاهده می شود که بسرعت برطرف خواهد شد.

تیراندازان کشورمان در تپانچه مردان از راهیابی به فینال جام جهانی در باکو، باز ماندند.

انسیه خزعلی گفت: برخورد با مسببین فاجعه و پس دادن تقاص بابت قربانی شدن فرزندان آبادان زیر آوار تخلف، انتظار به حق خانواده ها از دولت است که البته خواسته ما نیز همین مورد می باشد. تمام عواملی که با فساد، رانت و رشوه موجب شکل گیری این کار خلاف قانون شده اند باید مجازات شوند.

ملی‌پوشان کشورمان در دومین روز از مسابقات جام جهانی 2022 باکو امروز در ماده تپانچه 10 متر بادی در خط آتش قرار گرفتند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ پس از بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: کشتی همیشه جایگاه ویژه‌ای برای من داشته است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید سعی کنیم میزبانی‌ها را در تمام استان‌ها توزیع کنیم تا همه کشور از این نعمت برخوردار شوند و تمرکز زدایی با رویکرد برگزاری مسابقات در نقاط دورافتاده و محروم مورد توجه قرار بگیرد.

رییس ستاد آیین‌های فاطمی حرم کریمه اهل‌بیت (س) از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه استانی و ملی ویژه دهه کرامت خبرداد و گفت: افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت روز میلاد حضرت، با خطبه‌خوانی خادمان حرم و سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

در دیدار مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و رییس هیات وزنه برداری این استان با علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، خوزستان رسما به عنوان میزبان ششمین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر انتخاب شد.

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا با بیان این‌که انجام دو بازی در کمتر از 24 ساعت سخت است، گفت: تیم ملی ایران با حضور بازیکنان جوان رقابت سختی در لیگ ملت‌ها پیش‌رو دارد، در حالی که باید هدف‌گذاری تیم، مسابقات قهرمانی جهان باشد.

شاهمرادی‌زاده گفت: نباید ساده انگار باشیم و با خودمان بگوییم صحبت‌های صحبت‌های ترانه علی‌دوستی و زهرا امیرابراهیمی زیاد مهم نیست زیرا این حرف‌ها به آن‌ها دیکته می‌شود و باید قبول کنیم که فراماسون‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند چه بازیگر یا فیلمی جایزه‌های بین المللی را دریافت کند.

کودکان کار و خیابان، مهاجر و از خانواده‌های به میزان درآمد پایین یا دارای والدین معتاد هستند که بیشتر آن‌ها درآمدشان از راه دست‌فروشی و شغل‌های کاذب به دست می‌آورند که در برابر سیل بی‌امان آسیب‌ها بی‌دفاع مانده‌اند.

آیت الله صدیقی گفت: گفت: ویروس گناه مانند ویروس کرونا مسری است و اگر کنترل نشود علاوه بر دنیا، آخرت ما را نیز از بین می‌برد.

مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان به تقویت سه حوزه صید و صیادی، آبزی پروری و صنایع شیلاتی کمک موثری می کند و می تواند این بخش را در استان و کشور بیش از پیش رونق ببخشد و زمینه تولید و اشتغال پایدار را فراهم کند.