سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در طول روز‌های گذشته زمان مبارزه با سن مادر به اتمام رسیده است، گفت: از هفته گذشته مبارزه با پوره سن 2 که اثر منفی بر کیفیت دانه‌های تولیدی دارد، آغاز شده است.

امیرخانی گفت: سیاسی بودن و ضدایرانی بودن جشنواره کن واقعیتی غیرقابل انکار است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان گفت: در فصل کاری امسال بین 90 تا 120 هزار تُن آسفالت‌ریزی برای شهر زنجان پیش‌بینی شده که در صورت تامین منابع استانی و یا قیر رایگان این میزان افزایش هم پیدا می‌کند.

نمایشگاه «ردای سرخ» به عنوان یکی از برنامه‌های کنگره ملی شهدای روحانی در مصلای شهر مقدس قم دایر بوده است.

غفاری با اشاره به اینکه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بهترینو عاقلانه ترین کار و کم هزینه ترین کار را در پاسخ به توقیف غیرقانونی نفتکش ایران توسط یونان را انجام داد و دو کشتی نفتکش یونانی را توقیف کرد گفت: این حرکت علاوه بر پاسخگویی بسیار بازدارنده نیز می باشد.

سردار حاج حسین کاجی گفت: با خواندن کتاب «هواتو دارم» با بیش از 85 نکته از سبک زندگی اسلامی آشنا شدم.

برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون، جای خدمت به فوتبال فقط به دنبال سهم خواهی و منافع شخصی هستند.

پیشکسوت و مربی بین‌المللی والیبال با تاکید بر این‌که به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران اعتقاد دارد، گفت: باید صبور باشیم و به تیم ملی جوان شده ایران زمان دهیم. با تلاش نسل جدید، چرخه والیبال ایران ادامه خواهد یافت.

احمدی از کشف کالاهای اساسی و موادغذایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این زمینه یک متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف تیم فجر شهید سپاسی در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان صادر کرد.

سپاه عشایری استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با همکاری جوانان گروه جهادی ققنوس برای رفع محرومیت و حذف جره از معادلات ذهنی اهالی روستای "نسه کوه" زیلایی آستین همت بالا زدند.

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: ساخت یک فیلم سینمایی از مقاومت مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس را به ویژه در روزهای نخست تجاوز ارتش بعثی، در دستور کار قرار خواهیم داد.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: جام جهانی قطر یک فرصت برای استان کهگیلویه‌وبویراحمد است، مسئولان آمادگی لازم را جهت برقراری ارتباط با قطر داشته باشند.

جمعه بازار قصر تبلیغاتی اما فاجعه بار مقاومت بالایی دربرابر حوادث طبیعی و حتی غیرمترقبه ندارد و همچنان پلاسکو و متروپل عبرتی برای مدیریت شهری و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نمی شود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با بیان این‌که هدفمان پرورش نسلی است که مهارت‌های والیبال سالم را یاد بگیرند، گفت: این بازیکنان که در آینده به تیم ملی بزرگسالان ملحق می‌شوند، فرصتی برای پاکسازی مهارت‌هایشان ندارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت از 27 اردیبهشت آغاز شده و تا 17 تیر ادامه دارد، گفت: مراحل شهرستانی و استانی این مسابقات به ترتیب در مرداد و شهریور سال جاری برگزار می‌شود.