سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

صحبت های سرتا پای متناقض تعداد اندکی از بازیگر نماها در جشنواره کن 2022 در خصوص اوضاع اقتصادی و سایسی مردم ایران با واکنش ها و پاسخ بسیار تند کاربران شبکه های اجتماعی رو به رو شده است.

عادل الندانی گفت: استفاده از ظرفیت های جامعه ی محلی و گروه های جهادی یکی از اصلی ترین فعالیت های محرومیت زدایی و خدمات رسانی های حداکثری به مناطق محروم باید باشد.

خسروی گفت: 2100 کنتور هوشمند قرائت از راه دور در بروجرد نصب شد.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جا دارد خوزستان وزیر در کابینه دولت داشته باشد.

مردمان جنوب کشور هر ساله روزهایی را به انتظار می‌نشینند تا یک دهه از بهترین ایام سال را به شیوه‌ای ویژه گذر عمر کنند و معنویت خاصی را برای خود و همچنین برای سایر افراد جامعه رقم بزنند.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: لغو بازی تیم ملی فوتبال با کانادا کاملا سیاسی بود.

کانال بی‌بی‌سی فارسی در حالی برای حادثه کشتار 21 کودک در مدرسه‌ای در تگزاس تنها 7 خبر منتشر می‌کند که در همین روزها بیش از 70 پست خود را به حادثه متروپل آبادان اختصاص می‌دهد. البته نه یک پوشش خبری با اخلاق رسانه‌ای بلکه با برجسته سازی غرض ورزانه ابعادی از این حادثه مانند تحریک مردم به اعتراضات خیابانی به خاطر وقوع این حادثه بدون اهمیت قائل شدن به این مسأله که امدادگران در شرایط آرام...

وزیر صمت گفت: خودروهایی نظیر پژو 405، سمند و تیبا که سالیان سال از تولید آنها می‌گذرد به دلیل قدیمی بودن پلتفرم‌ها با مشکل کیفیت مواجه هستند و باید تولید آنها متوقف شود.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به آغاز برداشت محصول کلزا از مزارع شهرستان طارم گفت: 8 مرکز خرید در استان زنجان برای خریداری کلزا تعیین شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف کالای احتکار شده به ارزش 2 میلیارد تومان در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

اخیراً ساخت‌وسازی در اطراف روستای پایین‌کوه صورت می‌گیرد که ابتدا اعلام شده توسط بنیاد مسکن است اما بنا به اظهارات مسئولان بنیاد مسکن این زمین‌ها قبل از سال 96 به اشخاص واگذار شده و عملیات عمرانی اخیر توسط مالکان زمین‌ها انجام می‌شود.

مخلص الائمه گفت: سوابق ساختمان‌ها با اولویت ساختمان‌های پرمخاطره عمومی باید در فرمانداری‌های شهرستان‌های استان مرکزی ثبت شود تا تحرکی به نفع مردم در این استان آغاز شود.

حجت‌الاسلام سلطانی گفت: بنای تعطیلی هیچ کدام از مدارس صدرا در استان یزد را نداریم و استقبال از این مدارس خیلی زیاد است.

یزدان فتوحی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون پس از برگزاری اختتامیه جشنواره کن و حواشی پیش آمده از اظهارات سینماگران ایرانی حاضر در این جشنواره گفت: هنرمند باید صدای مردم باشد اما آن را فراموش می کند.

مراسم رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار ورزش کشور با حضور چهره های ورزشی برگزار شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پاداش های سکوی زنان تا سقف 20 درصد افزایش می‌یابد.