سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه استان 5 هزار و 23 زنبوردار دارد، افزود: پیش بینی شده زنبورداران گیلانی امسال حدود 5 هزار تن عسل برداشت کنند.

رئیس معزول فدراسیون فوتبال به ابلاغیه عدم امکان حضور در مجمع 10 خردادماه واکنشی داشت.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا از امضای صورت‌جلسه هفتمین کمیته مشترک هماهنگی فی‌مابین این شرکت و آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن خبر داد و گفت: هماهنگی لازم جهت تسهیل ورود 6 ایستگاه سنجش آلودگی هوا صورت گرفت.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تاکید بر اتحاد قدس، خاطرنشان کرد که ملت فلسطین مقاومتش را تا جاروکردن آخرین صهیونیست از خاک پاکش ادامه می‌دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه‌های نادرست علیه مجلس درباره قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: حرف و حدیث‌هایی درباره قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کار وجود دارد اما مجلس از وظایف و حمایت خود از نظارت و قانون گذاری در این حوزه‌ها کوتاه نمی‌آید.

وزیر امور خارجه از نهایی شدن سند موافقتنامه کریدور بین‌المللی خلیج فارس - دریای سیاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد امضای سند و اجرای این کریدور منشاء تحولات مثبت در همکاری‌های تجاری و ترانزیتی بین ایران و حوزه دریای سیاه شود.

موضوع مدیریت بازار ارز و اعمال سیاست‌های مناسب برای کنترل نرخ ارز از طریق بانک مرکزی با توجه به روند رو به رشد و افزایش درآمد ارزی کشور اجرایی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس مجلس گفت: در مجلس سعی کردیم فضاسازی‌های منفی که علیه مجلس یازدهم ایجاد کرده‌اند را خنثی کنیم، یعنی در مجلس یازدهم اولویت حل مشکلات مهم کشوری است.

سخنگوی اتحادیه اروپا طی بیانیه‌ای مطبوعاتی به توقیف دو نفتکش یونانی در آب‌های خلیج فارس واکنش نشان داد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهارداشت: در پدافند غیرعامل با توجه به نوع تهدیدات، تمرکزمان را بر حوزه‌های بین رشته‌ای معطوف کرده‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استان از وقوع چند زمین لرزه در حوالی شهر آوج در 24 ساعت گذشته خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: وصول درآمدهای ارزی در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه امسال 60 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

کمک‌داور کاندید شده برای حضور در جام جهانی 2022 قطر گفت: لیست داوران جام جهانی قطعی نیست.

قسمت ششم و پایانی مرحله نیمه‌نهایی فصل سوم «عصر جدید»، امشب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

سردار حسن شاهوارپور گفت: همه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی برای مدیریت حادثه متروپل حضور دارند ولی به صورت برجسته واقعا نیروهای مسلح از همان دقایق اول برای کمک‌رسانی وارد عرصه شدند.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر صعود این تیم به لیگ برتر را به مردم آذرشهر و آذربایجان تقدیم کرد.