سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی دیدار کرد.

یوسف یوسف‌پور گفت: مراسم 14 و 15 خردادماه در همه شهرها، بخش‌ها، روستاها، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن متبرکه سطح مازندران برگزار می‌شود.

علی رجبی درباره مطالبات ناجیان غریق مازندران گفت: مبلغ مطالبات تامین شده و تا دهم خرداد به ناجیان پرداخت خواهد شد.

حسین جلالی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس منشور و راهکارهای بسیار مهم را در اختیارمان گذاشتند، موانع را برداشتند و ضعف‌های مجلس را بسیار دلسوزانه و دغدغه‌مندانه به نمایندگان متذکر شدند و نقاط قوت مجلس را بیان کردند.

تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با راهیابی به دیدار نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جواز حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال را کسب کرد.

دو زلزله به بزرگی 4.4 و 4 ریشتر حوالی قصرشیرین در استان کرمانشاه لرزاند.

سیدعلی هاشمی گفت: مجموع ثبت‌نام صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین شامل 99 هزار و 346 نفر بوده که 33 هزار و 246 نفر از متقاضیان دارای شرایط بوده و 12 هزار و 752 نفر متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.

چندسالیست که در فصل بهار لک لک ها در روستاهای حاشیه زرینه رود و تالاب نوروزلو در حوالی شهر میاندوآب لانه سازی و جوجه آوری میکنند.

ابراهیمی گفت: 193 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18به 184 طرح در استان لرستان پرداخت می‌شود.

یک خبرنگار روس موفق شد برای نخستین از اقامتگاه کیم جونگ اون عکس‌برداری کند. این تصاویر توسط عکاسی گرفته شده است که همراه سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، به این کشور سفر کرده بود.

قصد داشتم افراد دیگری که با آنها اختلاف داشتم را با شلیک گلوله بکشم اما ماموران مرا شناسایی کردند وبعد از تیراندازی به سمت آنها دستگیر شدم.

در آستانه برگزاری جام جهانی ورزش های زورخانه ای، نشست مشترک مسئولین فدراسیون پهلوانی و IZSF برگزار شد.

مراسم رونمایی از لیگ آمادگی جسمانی باشگاه‌های کشور و تجلیل از چهره‌های ماندگار و سفیران این حوزه روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

ساسان شاه ویسی گفت: سیاست اقتصادی اجرا شده امروز حداکثری نیست اما حداقل بهترین شرایط را با توجه به چالش های بودجه‌ای و چالش‌های اقتصادی که درحال تحمیل به خانواده‌ها بود، به وجود آورده است.

دهه هشتاد و نودی‌های یزدی با حضور پرشور سرود «سلام‌فرمانده» را با هم زمزمه کردند.

هاشمی تغذیه طبیعی‌خوردن را ارزشمندتر از مصرف محصولات از پیش آماده عنوان کرد و گفت: ضرورت‌های زندگی قرن بیست و یکم و زندگی شهری افراد را گاها ناگزیر به استفاده از این دست مواد غذایی می‌کند چراکه دسترسی آن‌ها نسبت به یک فرد روستایی که دسترسی بیشتری به مواد غذایی تازه دارند کمتر است و این موضوع انتخاب افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.