چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: به خون شهید «صیادخدایی» قسم می‌خوریم که همرزمان او انتقام خونش را از دشمن خواهند گرفت.

مراسم تشییع پیکر سردار شهید «حسن صیاد خدایی» با حضور گسترده و آحاد مختلف مردم در میدان امام حسین (ع) آغاز شد.

شهید محمد علی صفا فرمانده نیروهای کماندوی نیروی دریایی ارتش در دوران ابتدای جنگ بود که در روزهای ابتدایی مقاومت خرمشهر حماسه آفرید.

وحید سیفی‌زاده مدیر تولید کارخانه گلناز کرمان؛ یکی از طرح‌های توسعه‌ای این کارخانه را اتصال به خطوط ریلی دانست و گفت: سال گذشته ما به خط سراسری متصل شدیم و اکنون دومین کارخانه هستیم که حاوی این امکان هستیم اما برای ما 13 تا 14 میلیارد هزینه اتصال در بر داشت.

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: امنیت اجتماعی مطالبه مردم در مناطق محروم است در نتیجه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و ارتقا امنیت پایدار دنبال می‌شود.

اعضای تیم ملی کاراته کشورمان جهت دریافت روادید سفر آمریکا، راهی ارمنستان شدند.

عراق 31 شهریور 59 با 12 لشکر به ایران حمله کرد و در مدت کوتاهی توانست 15800 کیلومتر مربع از خاک ایران را اشغال کند.

رحمان جلالی معاون امنیتی، اجتماعی سیاسی استانداری کرمان گفت: تمام هم و غم ما اکنون باید به سمت نظارت بر قیمت کالاهای غیر مرتبط با طرح هدفمندی یارانه ها گسیل شود زیرا الان مردم در گرانی کالاهای نوع 3 شاکی هستند گرچه ما روی این حوزه کمتر ورود کرده‌ایم مثل ارایشگران و مکانیک‌ها و کار های خدماتی، اما از امروز باید به سمت نظارت ویژه بر این موارد حرکت کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ورزشی‌ترین امور هم بازیچه جهت گیری‌های سیاسی در داخل کانادا شده است.

آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد ماه سال 1361 نماد سربلند، غرور، مقاومت و ایستادگی می باشد که زیر سایه ولایت و پیروی از ایشان به وقوع پیوست.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با تاکید بر اینکه اراذل و اوباش و تفاله های گروه های تروریستی وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی به سزای عمل جنایتکارانه خود خواهند رسید، تاکید کرد: شهادت سردار خدایی، عزم پاسداران انقلاب برای دفاع از امنیت، استقلال و منافع ملی و مقابله با دشمنان ملت ایران را مستحکم تر می سازد.

با ورود موج قابل توجه ریزگردها به استان مرکزی، هوای تمامی نقاط این استان آلوده شد و هوای برخی شهرها همچون اراک، ساوه و خمین در شرایط بسیار ناسالم و حتی خطرناک قرار گرفت،

نماینده امارات در سازمان ملل مدعی تجهیز جنبش انصارالله یمن به سلاح هوشمند شد.

طبق حکم دیوان عدالت اداری، سازمان بورس باید در نحوه تعیین مجازات، حقوق مدنی سهامداران مانند عدم سلب حق کلی را رعایت و نمی تواند اقدام به بستن کد معاملاتی کند.

چهل سال از حماسه جاودانه آزادی خرمشهر، قلب ملت ایران سپری شده است؛ چهل سال شناسنامه حماسه ما در خرمشهر مهر عزت و بزرگی خورده است.

آیین گرامیداشت سوم خرداد، سالروز حماسه بزرگ و عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و اقشار مختلف مردم در سالن سینما شهرک گاز شهید مهاجر شهرستان مرزی سرخس برگزار شد.