چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

بیماری تب کریمه کنگو در سطح کشور در حال گسترش است و چندین تن در استان‌های مختلف کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند؛ دامپزشکی استان زنجان نیز در خصوص احتمال شیوع این بیماری هشدار صادر کرده است.

یعقوب کریمی گفت: مقام معظم رهبری شناخت مسیر اعتماد به غرب را در بیانیه گام دوم انقلاب مشخص کردند.

صبح امروز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها فاروج در جوار مزار شهدای گمنام اجتماع برپا کردند.

سردار خرم‌دل گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ماست که با وجود مشکلات و مصائب و اتفاقات مهمی که در طول تاریخ افتاد، صورت گرفت و امروز هم پیروزی‌ها در انتظار ماست.

شهرستان لنده از ساعات اولیه بامداد امروز غرق در توده گرد و غبار شد و مدیریت بحران شهرستان لنده صبح امروز به دلیل حجم ریزگردها تمامی ادارات و مدارس این شهرستان را تعطیل کرد.

سال‌های نه چندان دور، اعلام تعطیلی به دلیل آلودگی هوا مرسوم نبود اما اکنون هر روز شهروندان با هر دم و بازدم می‌توانند حس کنند که امروز وضعیت هوا از روز گذشته بهتر یا بدتر است و منتظر یک تعطیلی تلخ باشند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: 52 درصد از خانه‌های روستایی کشور مقاوم سازی و نوسازی شده است و در افق 1410 جشن پایان مقاوم سازی منازل روستایی به صورت ملی در کشور برگزار خواهد شد.

مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با تاکید بر اینکه ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان برای مردم از اهداف دولت الکترونیک است، گفت: در حوزه دولت الکترونیک هدف مطلوب این است افراد و کسب‌وکار‌ها بتوانند از منازل خود در کوتاه‌ترین زمان با آسان‌ترین شرایط خدمات خود را از دستگاه‌های دولتی دریافت کنند.

مدیر نظارت بر امور دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از توزیع 31 هزار شیر خشک رژیمی برای نوزادان داری حساسیت در سطح استان خبر داد.

غرفه داران نمایشگاه «ردای سرخ» با اشاره به اینکه تبیین و روشنگری نقش بی‌بدیل روحانیت در تمام دوران بوده است، گفت: نسل جدید در کنگره ها و یادواره ها با سیره عملی و رفتاری شهدا در ابعاد مختلف آشنا می شوند

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: به گفته مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است، باید مراقب باشیم خدایی نکرده خرمشهری اشغال نشود تا ما در صدد آزادسازی خرمشهرها قرار بگیریم.

ساختمان کنگره 3400 شهید استان با حضور مسئولان ارشد اردبیل و به مناسبت سوم خرداد افتتاح شد.

سردارحسینی گفت: فتح خرمشهر نقش بی بدلیل رزمندگان اسلام بود و این استان سند بسیار معتبری در این نبرد ماندگار ارائه داد و امروز مامفتخریم که بگوییم جزء مدافعین و فاتحان خرمشهرهستیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه ما واگذاری 51 درصدی سرخابی ها تا پایان تابستان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان روز چهارشنبه، چهارم خرداد 1401 را در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام کرد.

سردار حسین معروفی گفت: از ابتدای راه اندازی قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان در استان کرمان که با نام شهید سلیمانی ایجاد شد تا کنون 47هزار و 910 خانوار در سراسر استان صاحب آب شرب شدند.