چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

وزیر نیرو گفت: پاداش مشترکان صرفه جو از ابتدای خردادماه در قبض برق آنان لحاظ می‌شود.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: امروز ساعت کار بانک‌های دولتی در استان‌های تهران و البرز به 12 ظهر کاهش یافت و بانک‌های خصوصی هم در این دو استان ساعت 14 تعطیل می‌شوند.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌ها با دستور بانک مرکزی مکلف شدند با قید تسریع، خدمت صدور چک موردی را به مشتریان خود ارایه کنند.

جلسه ویژه استاندار خوزستان با رئیس هلال‌احمر کشور و چندتن از فرماندهان حادثه پلاسکو در ادامه ستاد عملیات امداد و نجات حادثه متروپل آبادان برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد، کل مطالبات غیرجاری (معوق) شبکه بانکی را 270 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

رای دیدار تخلفات دو باشگاه استقلال و نساجی از سری رقابتهای جام حذفی، از سوی کمیته انضباطی اعلام شد.

صادق جعفری چگنی گفت: مالک و پیمانکار اصلی ساختمان که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی نیز صادر شده بود و در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشت در جریان این حادثه جان خود را از دست داد.

جانشین سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از محل حادثه ساختمان متروپل آبادان به منظور بررسی نحوه خدمت‌رسانی نیروهای بسیج و سپاه به آسیب دیدگان بازدید کرد.

قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 17 سال آسیا بحرین 2023 برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی با اشاره به اینکه با خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخل کشور می‌توان مشکلات کشور را حل کرد، افزود: دولت سیزدهم باید در انتصابات توجه ویژه داشته و مدیرانی را انتخاب کند که دغدغه انقلاب و مردم را بفهمند.

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر میزگردی با حضور چند تن از فرماندهان و رزمندگان قزوینی دوران دفاع مقدس با موضوع" مروری بر نقش رزمندگان سپاه و بسیج استان قزوین در عملیات فتح خرمشهر" در قزوین برگزار شد.

سخنگوی قوه قضاییه ضمن همدردی با مردم آبادان و تاکید بر رسیدگی بدون اغماض به این پرونده در عین حال گفت: پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث از سوی دستگاه‌های متولی یک اصل است تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

دهیار روستای غرغن گفت: با همکاری که دهیاری و خانه بهداشت روستای غرن با واحد فراهم آوری اعضاء پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان انجام می دهد، فرهنگ سازی و انگیزه سازی برای دریافت کارت اهدا عضو از طریق کلاس های آموزشی صورت می گیرد؛ همچنین نصب بنر و پخش بروشور های تبلیغی در سطح روستا برای افزایش آگاهی مردم برای این کار خیر، باعث شد که اکثر مردم این روستا تصمیم بگیرند کارت اهدای...

علی قاسم زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان گفت: سردیس سردار بزرگ جهان اسلام شهید سلیمانی را در فرودگاه بین المللی کرمان که محل تردد بسیاری از هموطنان و مهمانان است در زادگاه این شهید بزرگوار رونمایی می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه صداقت و ضریب اخلاص رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر بیشتر بود، گفت: خداوند این صداقت را در ملت ایران و رزمندگان اسلام دید و نصرت خود را بر ما نازل کرد.

سخنگوی شهرداری تهران از لغو طرح ترافیک از سا عت 12 امروز خبر داد.