چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

محمد قاسمی گفت: اگر کاهش مصرف مازوت نیروگاه برق شهید رجایی به میزان یک دوم عملی نشود، قطعاً دستور پلمب مخزن صادر می شود.

معاون وزیر صمت با اشاره به عرضه شش خودرو ساز دولتی و خصوصی در سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: مشکلات فروش در سامانه خودروسازان در این سامانه مرتفع شده و در بازه‌های زمانی بلندتر این سامانه عرضه را افزایش خواهد داد.

امروز سه شنبه سقوط واحد پول لبنان به دلیل مشکلات سیاسی و اقتصادی شدیدتر از قبل شد.

وزیر راه و شهرسازی از بررسی افزایش وام ودیعه مسکن به 100 میلیون برای مستأجران تهرانی در جلسه امروز شورای پول و اعتبار خبر داد.

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری گفت: 107 جانباز، چهار آزاده و تقدیم 79 شهید گلگون‌کفن در عملیات بیت‌المقدس از افتخارات این استان است.

رئیس فدراسیون جودو گفت: در بحث تعلیق جودو، برخی افراد دخالت‌هایی از داخل کردند.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: باید به گونه ای تصمیم بگیریم که به تیم‌ها برای بازی‌های کشورهای اسلامی آسیبی نزند.

بهروز زارعی گفت: یکی از مهم‌ترین رخدادهای تاریخ جنگ تحمیلی که پس از عملیات بیت المقدس شاهد آن بودیم، صحنه به صف ایستادن نیروهای رژیم بعث عراق در تمام خیابان های خرمشهر برای اسارت با شعار «الموت لصدام» و «دخیل الخمینی» بود که به عنوان شکستی بزرگ و غیرقابل جبران برای رژیم بعث عراق در تاریخ ثبت شد.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان با اشاره به نائب قهرمانی مس سونگون در فصل گذشته لیگ برتر گفت: تیمی که چهار دوره پیاپی قهرمان شده است قطعا نائب قهرمانی برای آن ناکامی محسوب می‌شود.

سردار حسن شاهوارپور گفت: مدت زمان اسارت خرمشهر بسیار مهم بود؛ بعضی از شهرها در زمان کوتاهی در گرو صدام بودند اما خرمشهر نزدیک 19 ماه در اشغال نیروهای بعثی قرار داشت و از نظر فضای بین‌المللی این شهرستان را به عنوان برگ برنده صدام نام می‌بردند که آزادسازی آن مشت محکمی بر دهان بیگانگان بود.

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در یاسوج برگزار شد.

با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک افتتاح شد.

لشکری از کشف 69 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در محفظه پلاستیکی موسوم به «مشک ماری» در سواحل این شهرستان خبر داد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت در انتخابات پیش‌روی کمیته ملی المپیک ثبت نام نخواهم کرد.

مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت بر لزوم تکمیل زنجیره صنعت نساجی در استان یزد تاکید کرد.

قاسم پور گفت: مطمئناً با شهادت مدافعان وطن و مدافعان حرم، جوشش و حرکت شجاعانه مردم ایران اسلامی بیشتر از گذشته خواهد شد و این ترورهای کور هیچ گونه سستی در اراده ملت ایران به وجود نخواهد آورد.