چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

کی پور با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه دانشگاه جنگ بود، گفت: این دانشگاه فرماندهانی تربیت کرده که امروز در غرب آسیا عزم و اراده خود را بر فرماندهان دشمن منطقه ای و فرا منطقه ای ایران اسلامی تحمیل کردند.

سردار غیاثی با بیان اینکه خیلی از زوایای دفاع مقدس هنوز نهفته است، گفت: زوایای عملیات هایی همچون فتح خرمشهر و دوران دفاع مقدس باید در مراکز تحقیقاتی کشور برای نسل امروز تبیین شود.

کمک 2 میلیارد ریالی به خانواده‌های تحت پوشش طرح 313 خراسان جنوبی

علی‌محمد اکبری گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌های انسانی است.

کارشناسان معتقد هستند که خرمشهر را نباید تنها یک عملیات خاص ببینیم بلکه ویژگی و ارزش‌های بسیار زیادی برجای گذاشت که وحدت و انسجام بین ملت، نیروهای مسلح و ولایت از ابعاد مهم آن است

اوضاع مسکن در خراسان جنوبی و شهر بیرجند بسیار نابسامان بوده و خبرها حاکی از افرایش 100 درصدی قیمت رهن و اجاره مسکن در استان میدهد.

امام جمعه یزد، فتح خرمشهر را یک اعجاز الهی دانست و گفت: به فرموده امام و رهبری، این فتح بزرگ و ابعاد مختلف آن هرگز نباید فراموش شود.

کریمی گفت: یوم الله سوم خرداد ماه نماد غرور ملی و درس مهم مکتب ولایتمداری و بصیرت است و ملت ایران با الگوگیری از این حماسه بزرگ توانستند در طول 43 سال گذشته حماسه های بزرگ خلق کنند و دستاوردهای عظیم انقلاب مرهون خلق این حماسه ها است.

مسئول ایثارگران سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده روز پنجشنبه 5 خرداد 1401 در اصفهان تشییع می شود.

بنیانگذار یگان زرهی سپاه گفت: مردم از همه اقشار برای آزاد سازی خرمشهر آمدند، فتح خرمشهر حاصل اراده ملی بود

جانشین اسبق لشکر چهارده امام حسین (ع) گفت: رزمندگان انقلاب اسلامی در آزادسازی جمله رهبر فرزانه انقلاب امام خمینی (ره) که فرموده بود: مقاومت کنید تا پیروزی به دست بیاید، را سر لوحه خود قرار داده بودند؛ این پیروزی نشان داد اگر ما بتوانیم در مقابل دشمن و ظلم ایستادگی و ایثار کنیم حتی اگر امکانات ما کمتر از دشمن باشد، می توانیم بر دشمنان پیروز شویم.

سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر یکی از فرازهای پرافتخار ملت ایران است و امروز نیز بر این باوریم تنها راه مصونیت آفرینی برای کشور و موفقیت برابر آرایش جنگی دشمن که اشغال خرمشهرهای جدید انقلاب در بستر جنگ اقتصادی و نبرد اراده ها را دنبال می کند، وحدت، انسجام ملی و تردید به خود راه ندادن در شناخت دقیق برنامه های دشمن است.

مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک آغاز شد.

پرنده‌ها نیز فریادکنان از سر شوق وارد شهر می‌شدند و من که می‌دانستم این شهر خاص به دست خدا آزاد شده، روی گنبد مسجد ایستادم و تصمیمم را گرفتم‌؛ می‌خواستم راوی روایت فتح باشم؛ فتحی بزرگ برای همه پرندگان آزاده دنیا؛ می‌خواستم صدای آزادی خرمشهر باشم؛ خرمشهری که خرمیش، ابدی است.

فزرندخواندگی واژه‌ای که این روزها درک آن برای خانواده هایی بیشتر بوده که بر اساس حکمت خداوند دارای فرزندی نبوده و از طریق سازمان بهزیستی تقاضای بچه ای می کنند تا با ورود آن به زندگیشان فصل جدیدی را تجربه کنند.

کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه حضور وزرای اقتصادی دولت در این سفر و دستاوردهای مهم اقتصادی برای دوطرف نشان داد که کشورهای حامی جبهه مقاومت در حوزه های مختلف نقش آفرینی دارند گفت: یارگیری غرب در منطقه شکننده شده و در حال تغییر معادله است.