چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیر روابط عمومی آجا در استان اصفهان با اشاره به اینکه هواپیما از پایگاه هشتم شکاری بوده است، تصریح کرد: این هواپیما در اطراف انارک دچار نقص فنی شده و سقوط می‌کند.

امیر احمد رضا پوردستان گفت: فتح خرمشهر نتیجه عینی نصرت الهی و تقوا و اخلاص رزمندگان اسلام بود.

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و همزمان با سوم خرداد روز مقامت، ایثار و پیروزی؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در میدان صبحگاه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

سیده فاطمه عارفی گفت: زنان نقش موثری در مقاومت خرمشهر داشتند، زیرا اگر روحیه و کمک آنها در پشت صحنه به مردان نبود، قطعا این نتیجه رقم نمی‌خورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی ادارات استان تهران خبر داد.

صبح امروز یک فروند هواپیمای اف 7 در منطقه عمومی نایین اصفهان و در حین تمرینات تیراندازی آموزشی هوایی، به علت نقص فنی دچار سانحه شد و سقوط کرد.

شهردار تهران با اشاره به اینکه رویکرد جدید دستگاه قضا در مقوله صیانت از حقوق عامه، برای شهرداری نویدبخش و به مثابه یک فرصت ویژه است، گفت: تلاش مدیریت شهری تهران بر آن است که زمینه‌های فساد را بخشکاند و شهرداری همکاری، کمک و صیانت مجموعه قضایی کشور را یک موهبت برای خود می‌داند.

طبق اخبار منتشر شده در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان از روز گذشته تا کنون 11 فوتی و 32 مصدوم برجای گذاشته است.

صادق جعفری چگینی گفت: دستورات لازم در جهت تامین امنیت و اموال افرادی که در محل ساختمان متروپل آبادان هستند صادر شد و همچنین دستورات قضایی لازم جهت انتقال اجساد به پزشکی قانونی و شناسایی هویت آن ها نیز انجام گرفت.

تخریب و تغییر کاربری دو سینمای قدیمی استقلال و پیروزی در کرمانشاه که از آن با عنوان پاک‌کردن حافظه فرهنگی یک شهر یاد می‌شود، نه نخستین بار است که رخ می‌دهد و نه آخرین بار!

آراشاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران از بررسی سانحه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

میزان حمل‌ونقل و ارسال کالاهای اساسی از بنادر جنوبی و شمالی کشور به اقصی نقاط کشورمان از ابتدای سال 1401 با افزایش بیش از دو برابری نسبت به مدت مشابه سال 1400به یک میلیون و 269 هزار تن رسید.

رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به احتمال ورود به شرایط خطرناک وضعیت هوا از بعدازظهر، گفت: وزارت بهداشت پیشنهاد می‌کند امروز (سه‌شنبه 3 خرداد) ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند تا در بدو ورود به شرایط خطرناک مواجهه مردم و کارکنان با این شرایط کاهش یابد.

درست در یک خیابان چند صد متری و حتی چند خیابان بالاتر، لباس‌های شخصی زنانه به وفور در ویترین‌ها پیدا می‌شد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه عدل و حق پیروز میدان است، گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، چیرگی حق علیه باطل بوده چون اصول انقلاب بر حق و اطاعت از ولایت فقیه است.

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه ما خرمشهرها در پیش رو داریم، گفت: ملت ایران با همان اعتقاد سوم خرداد، اجازه تسخیر خرمشهرهای اراده را به دشمن نخواهند داد.