چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و کانادا با بیان این‌که ورزشی‌ترین امور بازیچه جهت گیری‌های حزبی و جبهه‌بندی‌های سیاسی در داخل کانادا شده، گفت: فدراسیون فوتبال توافقاتی را با فدراسیون فوتبال کانادا انجام داده و در صورت نقض آن، مسؤولیت عواقبش بر دوش طرف کانادایی است.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با تاکید بر این که تمام نهادها و دستگاه ها باید به کمک فدراسیون و هیات ها بیایند گفت: تداوم روند کم تحرکی در بین مردم کشور را در آینده ای نزدیک به مخاطره خواهد انداخت.

با افزایش مصرف برق در ساعات پیک و رسیدن آن در روزهای نخست خردادماه به بیش از 51 هزار مگاوات، جابه‌جایی بار در صنایع و کشاورزی (پیک‌سایی) آغاز شد.

برنامه "نقش جهان" با موضوع توانمندی‌های نظامی ایران در قاب شبکه افق سیما نقش بست.

جواد حمیدی گفت: در سال گذشته فقط یک سوم از کل ارزش عوارض نوسازی از سوی مشترکان مسکونی و تجاری مرکز استان به شهرداری بجنورد پرداخت شد که این گویای مشارکت کمرنگ شهروندان بجنورد در پرداخت عوارض نوسازی خود به این نهاد است.

سیاوش مسلمی از افتتاح 4 واحد مسکن مددجویی محرومین در روستای زیارکلای سیمرغ خبر داد.

محمدعلی سعیدی‌پور با بیان اینکه استقرار صنایع بدون تولید ارزش افزوده و بعضا ورشکسته، اکنون آسیبی است که در بندر در حال مشاهده آن هستیم؛ گفت: قاطعانه می‌گویم که ما در بندر امیرآباد، کالای فاسد نداریم و برای دستگاه‌های متولی این امر، محرز شده است.

زیویار گفت: سوم خرداد، سالروز فتح حماسی خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس، نماد همیشه به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از کیان انقلاب اسلامی است.

محمدحسین فقیه از اجرای طرح سالم‌سازی دریا جویبار از 6 خردادماه خبر داد و گفت: امیداریم بتوانیم روزانه در ارائه خدمات به مسافران و همشهریان بهبود ایجاد شود.

سالاروند گفت: هوای همه شهرهای استان لرستان در شرایط بسیار آلوده قرار دارد.

آلیش کاران مردان و زنان ایران در در بخش رقابت های تیم به تیم قهرمانی آسیا در قرقیزستان به عنوان سوم دست یافتند.

یحیی صالح طبری رییس اورژانس تهران درباره جزییات مسمومیت دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) توضیحاتی داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 168 یعنی بازه ناسالم قرار دارد.

فتح خرمشهر با آن همه موانع و امکاناتی که دشمنان پیاده کرده بودند، برای همگان غیر ممکن بود ولی رزمندگان اسلام با یاری خداوند متعال، ناشدنی ها را شدنی کردند

حجت الاسلام کمالی گفت: از خرمشهر عبور کردیم و خونین شهر را تبدیل به خرمشهر کردیم و امروز هم رمز عبور از خونین شهرهایی که تفکرات لیبرال سرمایه داری با فرماندهی امریکا و انگلیس و جریانات متعدد در دنیا و دشمنان قسم خورده برای ما در حوزه اقتصادی ایجاد کردند، همین ایمان به خداوند، ولایتمداری و بصیرت است.

وزیر اقتصاد گفت: امروز قریب به 62 هزار درخواست مجوز طی 55 روز در درگاه ملی مجوزها ثبت شده که فقط در حوزه مشاغل خانگی وزارت تعاون، 34 هزار درخواست مجوز ثبت شده است.