چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی ریزش ساختمان 10 طبقه در شهرابادان و کمک برای نجات افراد محبوس یک تیم 10 نفره امدادی ازسازمان اتش نشانی شهرداری اصفهان صبح امروز به منطقه اعزام شدند.

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: برای حضور در انتخابات تابع وزارت ورزش هستم.

نقی سیاهکالی مرادی گفت: امتحانات پایه ششم تحصیلی که به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار می‌شود با تدبیر مناطق و نواحی به روزهای دیگر منتقل می‌شود.

محمدرضا علیمی با بیان اینکه شاخص آلودگی استان قزوین 140است، گفت: ظهر امروز با تحویل میانگین داده‌های تحلیلی سازمان محیط زیست برای فردا تصمیم گرفته می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی از آزادی 15 نفر از زندانیان زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد.

وحید شعبانی گفت: باتوجه به اینکه برج متروپل یک ساختمان دوقلو می باشد و یک ضلع آن به طور کامل تخریب شده است و ستون حمال نیز خسارت زیادی دیده لذا هر لحظه احتمال فرو ریختن ضلع دوم وجود دارد.

کوروش خواجوی گفت: نامه‌های متعددی از طرف مهندسان ناظر ارائه شده و سازمان نیز نامه‌هایی در این خصوص به شهرداری شهرستان‌های مختلف داده است.

آسمان تبریز در دومین روز از خرداد تیره و تار شد و بار دیگر میزبان گرد و خاکی شد که می گویند منشأ خارجی دارد.

در پی ریزش برج متروپل در آبادان فرماندار این شهر گفت: همه مفقودان حادثه ریزش ساختمان در آبادان از زیر آوار بیرون آورده شده اند.

صبح امروز هوای تبریز، با شاخص 500 در وضعیت بحرانی قرار گرفت و تاکنون خبری از تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا نیست!

در راستای امیدآفرینی به جامعه هدف، تولید بسته‌های عکس‌نوشته خبر خوش منتشر شد که در این بسته خبری به افزایش ضریب ایمنی پروازهای فرودگاه یاسوج، تور بزرگ دوچرخه‌سورای در کهگیلویه پرداخته شده است.

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: اقتصاد کنونی فسادزا و رانتی است و دلال‌ها از آن سود می‌برند، ما باید این اقتصاد را جراحی کرده و آورده آن را به مردم بدهیم.

شیخ بازماندگان گفت: سوم خردادماه نقطه عطف و قوت در تاریخ برجسته و زرین نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جودکی گفت: خشکسالی 60 درصد به تولید علوفه مرتعی در استان لرستان خسارت زده است.

وزیر نفت گفت: در طی جلسات مذاکرات با عمان به توافق رسیدیم که میدان مشترک هنگام در قالب یک کمیته فنی مشترک توسعه پیدا کند.

وزیر جهاد کشاورزی: تولیدکنندگان دام طیورمی توانند برای تامین نهاده های خود به میزان 50 درصد سرمایه در گردش، تسهیلات دریافت کنند.