چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

محمد صفری متولد بجنورد از رزمندگان دفاع مقدس که بیش از 70ماه در جبهه حضور داشته و در عملیات های مختلفی از جمله عملیات آزادسازی خرمشهر شرکت داشت.

شهید صفدر اسکندری از اهالی شهر کیان در چهارمحال و بختیاری کم‌سن‌ترین رزمنده حاضر در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی است.

هشت آلاله خوشنام دفاع مقدس با حضور مردم شهید پرور قائم‌شهر تشییع شدند.

غلامرضا منتظری گفت: یکی از پیام‌های فتح خرمشهر ولایت‌محوری است و امروز هم راه سربلندی ما برای عبور از موانع و پیچ‌های تاریخی پیشرو، ولایت مداری و ولایت محوری است.

در حالی که کارگران شهرداری یاسوج هر چند وقت یکبار به دلیل حقوق‌های معوقه چند ماهه خود دست به تجمع می زنند و شهردار در پاسخ به مطالبات می‌گوید پول نداریم؛ همچنان خبری از اعضای شورای شهر یاسوج نیست.

امان الله علیمرادی گفت: دست قدرت "یَدُ اللَهِ فَوقَ أَیدِیهِم" و حقیقت "مَا النَصرُ الا مِن عِندِ الله " به دست رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر عیان شد.

دادخدا سالاری از ورود و پیگیری معاونت حقوق عامه این دادستانی به موضوع تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه خبر داد و گفت: در مقاطع زمانی سابق بر طبق دستور قضایی، اسناد هویتی برای 310 کودک و نوجوان فاقد شناسنامه صادر شده است.

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی 5 روزه در برخی مناطق از وقوع پدیده گردوخاک در اکثر مناطق کشور خبر داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، برگزاری همایش خیرین سلامت را گامی برای فرهنگ‌سازی مشارکت مردم در امور خیریه دانست.

فتح خرمشهر، نماد عشق، همبستگی و آزادی برای نهال وجود پاک‌دستانی است که خدمت به میهن و هموطن خود را در دل دارند و با پوتین‌های سنگین، با مشکلات به نبرد بر می‌خیزند.

تصدی همزمان دو شغل توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان باعث شده تا مدیریت عالی ورزش استان به این موضوع ورود کند.

گزارش تصویری پیش‌رو حاوی تصاویری از خرمشهر چهل سال پس از آزادسازی این شهر است.

رئیس مجلس گفت: تسریع در شناسایی و مجازات عاملان و آمران این جنایت خواسته آحاد ملت ایران است و دستگاه های مرتبط در این خصوص اقدامات لازم را به انجام خواهند رساند.

‌به دنبال انتشار برخی خبرها در مورد شنیده شدن صدای «تیراندازی در میدان هفت تیر» تهران، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتختضمن تکذیب خبر توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.

استاد حوزه علمیه گفت: روش فقهی امام صادق (ع) برگرفته از آیات الهی، عترت نبوی (ص) و استدلال‌های عقلی با بهره‌مندی از الهامات خدایی بود.

اجرای نورپردازی سه بعدی در میدان آزادی تهران شامگاه امروز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.