پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

یک رسانه ترکیه‌ای نوشت، ایران به تلاش‌ها در زمینه توسعه پهپاد و انتقال تجربیات خود در زمینه موشکی و پهپادی ادامه می‌دهد.

سرلشکر باقری با صدور پیامی شهادت مظلومانه مدافع حرم سردار رشید اسلام "سرتیپ دوم پاسدار صیاد خدایی" را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: ترور شهید پاسدار صیاد خدایی مطمئنا بی پاسخ نخواهد ماند.

بنا بر تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا مدارس استان تهران سه‌شنبه 3 خرداد تعطیل شد.

در پایان رقابتهای بوکس قهرمانی کشور در زاهدان تیم سیستان و بلوچستان قهرمان شد.

موضوع این مقاله بررسی ویژگی‌های ضروری اداپتور ایفون برای شارژ صحیح باتری این محصولات است. در ادامه به ویژگی‌های مهمی که هنگام خرید اداپتور باید به آن‌ها توجه داشته باشید، اشاره می‌کنیم.

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری تبلیغات می‌توانند کاملاً محتوایی، مربوط به شما و هدف‌دار باشند. به زبان دیگر امروزه تبلیغات خودشان نوعی محتوا هستند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: از 29 باب کشتارگاه دامی که در استان وجود دارد 25 باب آن مجهز به سالن پیش سرد می باشد و 99 درصد لاشه هایی که در استان اصفهان به دست قصابی ها می رسد از «پیش سرد» عبور می کند و توانسته ایم این خطر را از بین ببریم که ویروس مستقیم از دامداری و لاشه وارد منازل شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی این شهرستان برگزار و هفت نفر به عنوان عضو اصلی و چهار نفر به عنوان علی البدل برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد زمان صدور رأی دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس مشخص نیست.

سرمربیان نساجی و ذوب آهن پیش از دیدارشان در نشست خبری صحبت کردند.

دوره بازآموزی بازرسان فدراسیون‌های ورزشی با همکاری معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.

دو دستیار خارجی مهدوی کیا و یکی از بازیکنان دعوت‌شده به تیم امید، قرار بود دیشب به اردوی تیم در عراق بپیوندند اما طوفان شن و گرد و خاک در کشورهای منطقه و به خصوص در بغداد، پرواز آنها را از استانبول به بغداد لغو کرد.

سرمربیان نفت آبادان و مسجد سلیمان پیش از دربی خوزستان صحبت کردند.

فاطمه فاطمی گفت: نمایشگاه گروهی تصویرسازی «ماه بهشت» با موضوع بهار و با حضور 25 هنرمند تصویرگر به نام استان های البرز، تهران، اصفهان و خراسان رضوی در گالری ماه زاد برگزار می شود.

کریمی گفت: در پرتو جریان آزادسازی خرمشهر می توان آزادی خرمشهرهای جدید و سرنوشت ساز دیگری رقم زد و الگوگیری از درس های حماسه سوم خرداد قطعا می تواند ملت ایران را در آزادی خرمشهرهای پیش رو یاری و نصرت دهد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش کشته‌شدگان و مصدومان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان خبر داد.