پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دادستان کل کشور با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به جانباختگان حادثه ریزش ساختمانی در آبادان، بر نظارت ویژه بر پرونده و برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه عموم ایرانیان خارج از کشور دغدغه ایران را دارند، اظهار داشت: ایرانیان در همه جای دنیا سرمایه کشور هستند و دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به آنان احساس مسئولیت می‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی 14 بازیکن تیم ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های 2022 را اعلام کرد.

رئیس دادگستری خوزستان گفت: تعداد بازداشت شدگان حادثه ریزش برج متروپل آبادان به 8 نفر رسید و برخورد قاطعی با تمامی کسانی که نقش مستقیم و غیرمستقیمی در این حادثه داشتند صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با بیان اینکه امشب افتخار زیارت مشهد مجاهد ایران اسلامی، شهید صیاد خدایی نصیبم شد، تصریح کرد: از همه ظرفیت‌های بین‌المللی برای شناسایی، تعقیب و مجازات آمران و عاملان این ترور استفاده خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:: ان‌شالله انتقام خون این عزیزان سخت خواهد بود و انتقام خون وی گرفته خواهد شد.

شهردار تهران گفت: گفتمان این دوره از مدیریت شهری خدمت و پیشرفت است.

دادستان کل کشور با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به جانباختگان حادثه ریزش ساختمانی در آبادان، بر نظارت ویژه بر پرونده و برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

رئیس جمهور در نشست با تجار و فعالان اقتصادی عمانی اظهار داشت: باید هرچه سریعتر مشکلات گمرکی برای تبادلات تجاری بین ایران و عمان بر طرف شود.

بازرس کل ویژه استان خوزستان با تیم ویژه بازرسی از ساعات اولیه حادثه ساختمان متروپل آبادان در این شهرستان مستقر شدند.

علی دهقانی گفت: تعداد دستگیرشدگان حادثه متروپل آبادان به 8 نفر رسید که به غیر از مالک و پیمانکار این پروژه 6 نفر دیگر از نیروهای شهرداری آبادان و ناظران حضور دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی؛ وقوع حادثه غمبار فرو ریختن ساختمان اداری - تجاری متروپل در شهر آبادان را که باعث بروز خسارات، جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم عزیز شد، موجب تاسف و تاثر دانست.

عصر امروز با ورود پیکر مطهر یک شهید گمنام به بندرعباس، هرمزگان به عطر شهدا معطر شد.

استاندار زنجان گفت: 36 درصد پُست‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان بلاتصدی هستند.

سرانجام قصه پرفراز و نشیب مرمت گنبد مسجد امام به پایان رسید و در روز های پایانی اردیبهشت‌ماه 1401، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان، به مناسبت هفته میراث فرهنگی گنبد مسجد امام (ره) در میدان نقش جهان، پس از 11 سال عملیات مرمت در تَرک‌های مختلف آن از بند داربست‌ها رها خواهد شد.

سازنده ساختمان فروریخته آبادان، چهره ماندگار دولت روحانی و وزارت صمت است و افتتاح این ساختمان هم در زمان استاندار پرحاشیه خوزستان در دولت قبل یعنی غلامرضا شریعتی است.