چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر «فتح خرمشهر» اعلام کرد با حمایت منطقه آزاد اروند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 2 پلاتوی تئاتر در شهرهای خرمشهر و آبادان ساخته می‌شود.

کریمی شهردار اراک گفت: در بودجه سال جاری، 280 میلیارد تومان به توسعه فضای سبز شهر اراک اختصاص داده شده است.

کرونا ویروسی است که حتی اگر واکسینه هم شده باشید امکان ابتلا به بیماری وجود دارد، پس بهتر است برای پیشگیری علائم بیماری را بعد از واکسن زدن به خوبی بدانید.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس با اشاره به اینکه خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، مفهوم فرمایش مقام معظم رهبری با مضمون خرمشهرهای جدید در راه است، را تبیین کرد.

آیین استقبال از شهید گمنام در فرودگاه بندرعباس توسط مردم غیورمند و شهید پرور هرمزگان برگزار شد.

ستاد مردمی سالگرد گرامیداشت آزادسازی خرمشهر «شهری در آسمان»؛ به احترام داغدیدگان حادثه متروپل آبادان، جشن بزرگ چهل‌امین سالگرد آزادسازی خرمشهر را لغو کرد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مدال‌آوران مسابقات جهانی کشتی صربستان از رقابت‌های قهرمانی کشور معاف می‌شوند.

پیکر شهید «حسن صیاد خدایی» صبح امروز بر دوشت مردم تهران تشییع شد.

کریمی رزمنده دوران دفاع مقدس مهمترین درس حماسه سوم خرداد را وحدت و انسجام در برابر دشمنان خواند و گفت: ملت ایران در کنار رزمندگان اسلام با وحدت و همبستگی که داشتند در عملیات بیت المقدس حماسه آفرین شدند و فتح خرمشهر امید را در دل ملت احیاء کرد و آینده درخشان انقلاب اسلامی را به خوبی ترسیم کرد.

جانشین سابق فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: از دستاوردهای سوم خرداد باید برای پیشرفت و توسعه جامعه و تعالی آن بهره برد.

پیکر شهدای گمنام از محور فیروزکوه وارد مازندران شد و در شهر‌های زیراب، پل‌سفید و شیرگاه مورد استقبال قرار گرفتند.

جلسه علنی مجلس به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد و تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

میزان گرد و خاک در آبادان و خرمشهر دو هزار و 642 میکروگرم برمتر مکعب رسید.

هافبک و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا کسی نمی‌خواهد این واقعیت تلخ را بپذیرد؟ چرا شعارهای تجزیه طلبانه‌ای که در استادیوم سر داده می‌شود را کسی نمی‌بیند؟

پیکر این شهید گمنام گرانقدر در میان استقبال جمعی از مسئولان ارشد استانی و جمعی از مقامات نظامی و انتظامی و حضور پرشور مردم شهید پرور بندرعباس از طریق فرودگاه بین المللی شهدای پرواز 655 بندرعباس وارد استان شد.

مردم شهید پرور قائمشهر میزبان هشت آلاله خوشنام دفاع مقدس بودند و به استقبال شهدای گمنام رفتند.