پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حجت الاسلام محسن مفید ضمن تاکید بر حمایت از جراحی اقتصادی دولت، گفت: علی رغم سختی های فراوان و فشارهای کمرشکن در برخی حوزه ها، افق امیدوارانه و آینده روشنی در انتظار کشور است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید ظرفیت‌های متنوع مغفول مانده میان ایران و عمان احیا شود، خاطرنشان کرد: میزان تجارت، حمل و نقل و همکاری‌های اقتصادی میان تهران و مسقط، به ویژه در حوزه انرژی و ترانزیت کالا حتما می‌تواند افزایش یابد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انتقام خون شهید صیاد خدایی گرفته خواهد شد. کنش های سخت ما قطعا دشمن را پشیمان خواهد کرد. هیچ عمل شرورانه ای بدون پاسخ سخت نخواهد ماند.

سردارحسن شاهوارپور گفت: امید است که مجمع جهادگران بتوانند طی روزهای آینده جهش عظیمی در محرمیت زدایی و ارائه خدمات به مردم ایجاد کند.

ستاد مردمی سالگرد گرامیداشت آزادسازی خرمشهر «شهری در آسمان» به احترام داغدیدگان حادثه متروپل آبادان، جشن بزرگ چهل‌امین سالگرد آزادسازی خرمشهر را لغو کرد.

با توجه به کسری گاز در داخل کشور، به نظر می‌رسد یکی از برنامه‌های پیش روی دولت سیزدهم برای احیای تفاهمنامه صادرات گاز به عمان، خرید و استفاده از گاز سایر تولیدکنندگان بزرگ گاز در همسایگی ایران باشد.

رئیس جمهور که به عمان سفر کرده به محض اطلاع از بروز حادثه ریزش ساختمان در آبادان، به معاون اول خود دستور داد تا تمامی امکانات استانی و کشوری را برای رسیدگی فوری به این سانحه به کار گیرد.

ساعتی پیش برج در حال ساخت «متروپل» در خیابان امیری آبادان فروریخت، آخرین گزارش‌ها از کشته شدن 5 و زخمی شدن 27 تن دیگر خبر می‌دهند. چند کارگر نیز زیر آوار محبوس شدند.

ملکی که توسط شهرداری تبریز تملک شده بدلیل قرار گرفتن در بافت تاریخی و گمانه زنی ها مبنی بر وجود آثار تاریخی در بین افکار عمومی کشمکش هایی بین شهرداری و میراث فرهنگی ایجاد کرده است.

محمدمهدی خدابنده: این رویداد بزرگ استانی می تواند برگ زرینی در حوزه فرهنگی استان البرز به شمار آید؛ طی این سال ها از جوانانی چون من حمایت های لازم نشده است.

روزنامه خبر ورزشی در ادعایی خلاف واقع از تغییرات در کادرفنی تراکتور در پایان فصل خبر داد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو بازیکن باشگاه پرسپولیس را به منظور بررسی پرونده اتفاقات مسابقه این تیم برابر تراکتور فراخواند.

حمزه زاده گفت: این بنا زیرزمین یک خانه است و ادعاها در خصوص شهر زیرزمینی و... صحیح نیست.

ستاره ملی‌پوش فوتسال کشورمان با عقد قرارداد رسمی به تیم مس سونگون ورزقان پیوست.

سالن‌های آرایشی این روزها از نظر فرهنگی وضعیت خوبی ندارند و نظارتی هم بر قیمت و رفتار در این سالن‌ها وجود ندارد.

حجت الاسلام سیدمحمد نبی موسوی فرد گفت: اجرای سیاست اصل 44 باید به درستی و با دقت و با استفاده از تجربه کشورهای موفق اجرا شود تا صدمه ای به اقتصاد کشور وارد نشود.