پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سردار امیر سهرابی گفت: شرایط برای بیان و پرداختن به مباحث ارزش‌های دفاع مقدس در محل موزه و گالری‌های دفاع مقدس برای نسل کنونی و آینده در اهواز فراهم نشده است، اگرچه در برخی شهرستان های خوزستان مانند دزفول، آبادان و خرمشهر به نوعی موزه وجود دارد.

دوره بازآموزی بازرسان فدراسیون‌های ورزشی، با همکاری معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.

مربیان تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم پیش از دیدارشان در نشست خبری صحبت کردند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان گفت: گرچه بازیکنان تیم ملی جوان هستند اما از لحاظ تکنیکی سطح قابل قبولی دارند.

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: نمونه اولیه تست دوپینگ یکی از بازیکنان لیگ برتر مثبت شده و گویا موضوع این پرونده مصرف دارو بوده است.

آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال صادر شد.

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: ما براساس برنامه‌ای که برای صعود به المپیک داریم، با تیم زیر 21 سال آمدیم.

صادق خلیلیان گفت: ظاهرا مسائل لازم فنی و استاندارد‌های لازم در ساختمان "متروپل" رعایت نشده و این مساله، عامل ریزش است.

فرمانده تیپ زرهی 216 ارتش زنجان با بیان اینکه چهارچوب پادگان و ستاد نظامی ارتش زنجان در همین محل کنونی حفظ می‌شود و قابلیت جابه‌جایی ندارد، گفت: در آینده بعد از زیرسازی‌ها و رفع معارض زمین، زاغه مهمات و میدان تیر ارتش به خارج از شهر انتقال خواهد یافت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ما امروز بیش از 20 میلیون تحصیل کرده دانشگاهی در کشور داریم که این جمعیت نشان می‌دهد جامعه ما مسیر رشد و دانایی را با سرعتی مناسب و شایسته طی می‌کند.

امیر قطر با اشاره به تلاش این کشور برای حل پرونده هسته‌ای گفت که قطر با همه طرفهای حاضر در بحران اوکراین هم در تماس است.

ایران و عمان 12 سند همکاری در حوزه‌های سیاسی، حمل و نقل، همکاری‌های دیپلماتیک، اقتصادی و گردشگری امضا کردند.

منابع اطلاعاتی رژیم موقت رژیم صهیونیستی می‌گویند عدم توافق با ایران حتی از آنچه به گفته آنها «توافق بد» است هم خطرناک‌تر است.

ظهر امروز دوشنبه در پی ریزش یک ساختمان 10 طبقه در آبادان تعدادی از مردم کشته و زخمی شدند.

اعضای بدن بانوی 45 ساله خویی که براثر سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به چند بیمار نیازمند عضو در نقاط مختلف کشور اهدا شد.

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: کمیسیون ماده 100 عاملی بازدارنده در قبال تخلف‌های ساختمانی در این شهر نیست و 80 درصد ساخت و سازها غیرمجاز است.