پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

عصر امروز با استقبال جمعی از مسئولان استانی و مردم ولایتمدار و شهید پرور بندرعباس، پیکر مطهر یک شهید گمنام از طریق فرودگاه بین المللی شهدای پرواز 655 بندرعباس وارد استان شد.

پیکر هشت شهید خوشنام دوران دفاع مقدس با استقبال مردم شهید پرور سوادکوه وارد مازندران شدند و قرار است در شهرهای مختلف استان بدرقه و تشییع شوند.

رزمندگانی که شاید تمام مردم ایران تصاویر آن‌ها را چندین بار دیده و در دست گرفته باشند، اما هیچ‌کدام را نمی‌شناسند؛ تصویری که بر روی یک اسکناس نقش بسته روایتی از یک پیروزی شیرین دارد که پس از گذشت سال‌ها همچنان برای مردم دلچسب است.

نابودی بخشی از درختان و پوشش گیاهی زاگرس براثر آفات تنها پیامدهای اتفاقات اخیر نیست، بلکه آتش‌سوزی یک جنگل می‌تواند پیامدهای بلندمدتی نیز به همراه داشته باشد.

برات علی صالحی با اشاره به افزایش گشت های بازرسی برای نظارت بر قیمت ها در استان گفت: تعزیرات حکومتی با محتکران و گران فروشان بشدت برخورد می کند.

باهوش گفت: یکی از دو مشکل اساسی و اولویت دار شهرستان رشتخوار بحث آب شرب است، که با جدیت پیگیری می کنیم تا قبل از رسیدن به بحران آب در تابستان مشکلات را برطرف کنیم.

زاکانی گفت: امروز که دولت مردمی پرچمدار کشور است، شهرداریها جز به کمک و پشتیبانی از دولت نباید بیندیشند و مهمترین خدمت نیز کمک به مردم است.

کوه گل سی سخت به عنوان نگین گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از داشتن دکل مخابراتی و اینترنت رنج می برد و همچنان در انتظار تحقق وعده هاست.

حمیدی فر گفت: 8 تا 9 هزار کمباین فرسوده در کشور وجود دارد که استفاده از آنها باعث اتلاف یک میلیون تن گندم به ارزش 500 میلیون دلار می شود در حالی که ظرفیت تولید سالانه 500 تا هزار دستگاه کمباین در کمباین سازی ایران وجود دارد.

امیر حیدریان با اشاره به اینکه پارکینگهای سطح شهر کرمانشاه استانداردهای لازم را ندارند، گفت: اتحادیه پارکینگ داران نیز آیین نامه شهرداری را نمی پذیرد.

در شرایطی که از رسانه ها به عنوان تریبون های مطالبه گری و همچنین انعکاس دهنده موضوعات و مشکلات مردم یاد می شود اما برخی رسانه نماها به تریبونی برای جریاناتی خاص تبدیل شده است.

قناعت گفت: قوه قضاییه در مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها با اقتدار در کنار قوه مجریه قرار گرفت و طبق نظر سران قوا باید از همه جوانب به این حرکت بزرگ کمک کرد.

سرمربی تیم شهر خودرو گفت: پرسپولیس امسال که نایب قهرمان شده برایش ناکامی به حساب می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 2 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و لیستی به باشگاه نداده ام.

دادگاه داوری ورزش پس از نزدیک به دو سال و نیم، بالاخره رای نهایی خود را در پرونده شکایت باشگاه النصر اعلام کرد که بر آساس آن، با توجه به اقدامات و دفاعیات باشگاه پرسپولیس، شکایت باشگاه سعودی به کلی رد شد و آن باشگاه محکوم به پرداخت جریمه شد.

اخبار جشنواره سینمایی امسال کن به دلیل حضور چند چهره شاخص ایرانی در این فستیوال در مقایسه با سال های گذشته، رنگ و بوی ایرانی به خود گرفته و شاید به همین دلیل توجهات بیشتری را به خود جلب کند.