شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

سریال «بوم و بانو» در کنار «نجلا» جدی‌ترین پروژه‌های تلویزیون برای ایام محرم و صفر هستند که این روزها تصویربرداری هر دو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

سروش طاهری، کارگردان تئاتر عنوان کرد: تصور میکنم این نخستین نمایش داستانی درباره زندگی و شخصیت امام موسی صدر است که به زودی قرار است بر صحنه تماشاخانه سرو بیاید.

اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ردیف_ دستگاهی با اجراهای گروه نوازی با کلام اعلام شد.

آلبوم «اینکه دلتنگ توام» به آهنگسازی نسیم شاملو و پیمان خازنی و خوانندگی سالار عقیلی از سوی موسسه فرهنگی - هنری آوای باربد روانه‌ی بازار موسیقی شد.

مجموعه مستند «خاکریزهای سفید» با موضوع تأثیر کرونا بر تنهایی و عواطف انسان امروز از شبکه مستند پخش می‌شود.

برنامه گفت و گو محور تلویزیونی «ما خانوما» پس از پایان مراحل تولید از تلویزیون پخش خواهد شد.

بیوک میرزایی گفت: قصه و فضای سریال «جشن سربرون» حول محور خان‌ها و قدرت‌طلبی‌ها و جاه‌طلبی‌های آن‌ها می‌گذرد و من هم در این مجموعه نقش سرگردی به نام یاور اکرم را بازی می کنم.

در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر، بزرگترین دیوارنگاره کشور با شعار «به غایبان برسانید» رونمای شد.

برنامه گفت و گو محور تلویزیونی «ماخانوما» به تهیه کنندگی میثم دانش با رویکرد نو و خلاقانه برای دختران و زنان ایران زمین به زودی ازرسانه ملی، در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بر اساس اعلام نمایندگی فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران، محسن محمدخانی عکاس پیشکسوت ایرانی 11 مردادماه بر اثر ایست قلبی درگذشت.

در بیستمین جشن «حافظ» جایزه یک عمر فعالیت هنری به فرامرز قریبیان اهدا و از او قدردانی می‌شود.

دکتر فتحعلی بیگی گفت: اگر آنچه که در غدیرخم اتفاق افتاد محقق می شد جامعه ی اسلامی به کدام سمت می رفت و در نتیجه ی محقق نشدن آن جامعه ی اسلامی به کدام سمت رفت.

امیری گفت: «یکی بود یکی نبود» سریال شاد و مفرحی است، بنابراین فعلا بنظر می رسد که پخش آن بعد از روزهای محرم و صفر صورت بگیرد و به جز شبکه قرآن، شبکه دو و کودک نیز آن را همزمان پخش کنند.

مراسم «آیین پرده خوانی غدیر» امروز دوشنبه 13 مردادماه در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده کلید خورد.

تازه ترین تولید شبکه الکوثر با ساختار طنز و محصول گروه سیاسی این شبکه به نام «شبابیک» روی آنتن می رود.