شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

اولین نشست «خادمان رسانه‌ای مسجد» در معاونت صدا در آستانه روز جهانی مسجد برگزار شد.

خبرها حکایت از بازگشت مجدد برنامه «اتفاق» رضا رشدپور به آنتن شبکه سه دارد. برنامه ای که با طراحی دکور سنگین و تبلیغات فراوان، نتوانست موفقیتی برای سازندگان آن در پی داشته باشد.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاترمقاومت، از آثار برتر و موفق حوزه کودک و نوجوان دو سال اخیر میزبانی خواهد کرد.

مجموعه تلویزیونی «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری این روزها مراحل پس تولید را می گذراند. تصویربرداری این سریال به تهیه کنندگی محسن علی اکبری اسفند سال گذشته در 42 قسمت به پایان رسید و این سریال از مهرماه از شبکه یک سیما پخش می شود.

سردبیر و دبیر اتاق خبر شبکه جهانی الکوثر حضور در روزهای پرتلاطم سیل در شمال کشور را از جمله خاطرات فراموش نشدنی دوران کاری اش می داند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، کتاب سه سپهبد اخلاص (شهیدان قرنی، صیاد و سلیمانی) را رونمایی می‌کند.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: در حوزه نشر بین‌الملل با رویکرد ارتقای دیپلماسی فرهنگی، «سامانه جامع نشر بین‌الملل» در دست طراحی است تا در این حوزه با جدیت وارد شویم.

مدیر کتابفروشی ترنجستان شهدا ضمن گلایه از شرایط موجود بواسطه کرونا گفت: حدود 5 ماهی است قادر به تامین حقوق کارمندان و اجاره بهای فروشگاه نیستیم و شرایط نگران کننده است.

مریم رخشانی، همسر شهید محسن خزایی گفت: برای دفاع از حرم و مبارزه با داعش، در پوشش مدافع حرم و راوی مقاومت، صحنه های ماندگار حماسه و مبارزه با ظالمان را روایت می‌کرد و در نهایت به آرزوی دیرینه‌اش دست یافت.

سعید ناظمی، شوهر خواهر «ماه چهره خلیلی» با اعلام این نکته که ماه چهره یک سال درگیر بیماری سرطان بود، گفت: ماه چهره همیشه با امید زندگی می کرد و برنامه های زیادی برای پسر 6 ساله اش «پرواز» داشت؛ ولی متاسفانه نشد. او تا آخرین لحظه، شاد بود، می خندید و امیدوار بود.

پرستو صالحی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از درگذشت ماه‌چهره خلیلی داد.

#لبیک_یا_خامنه_ای ترند نخست توئیتر فارسی شد.

شبکه الثقلین در دوره جدید فعالیت های خود و بنا بر اهداف تعیین شده تصمیم دارد برنامه‌های خود را با رو یکردی نمایشی تولید و به مخاطبان عرب زبان خود عرضه کند.

نماهنگ «نسل غدیر» با صدای حامد علیزاده و «دست ساقی» با صدای «وهاب ابراهیمی» به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، منتشر شد.

حمید کنگرانی هنرمند مجسمه‌ساز با اشاره به برگزاری رویداد طراحی بنای یادبود شهدا و ایثارگران گفت: هنرمندان برای جذب جوانان به آرمان‌ها و ارزش‌های دوران جنگ، به نمادهایی نیاز دارند که بتوانند پیام خود را به نسل امروز و فردا برسانند.

مرحوم آیت‌الله بهجت در پاسخ به خبرنگاری که قصد رفتن به حوزه علمیه داشت، می‌فرمایند: ما اینجا عالم و روحانی زیاد داریم ولی امثال شما که بتوانند حرف علما را به گوش مردم برسانند خیلی کم داریم و شما که در روزنامه کار می‌کنید ارزش کارتان از علمایی که تبلیغ می‌کنند کمتر نیست.