یک‌شنبه 27 خرداد 1403

سرشبکه‌های اسرائیل زیر ضربه ایران / رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سرشبکه‌های اسرائیل زیر ضربه ایران / رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی

امروز رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی قرار دارد. آنها تلاش مذبوحانه ای برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی می کنند غافل از آن هستند که انقلاب اسلامی در بین ملت‌های منطقه ریشه دوانده است و این نیز از جمله خطاهای راهبردی دشمن است که آن ها به دلیل عدم شناخت درست از منطقه مرتکب آن شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، اعلام خبر کشته شدن فرمانده جوخه ترور موساد در حمله پهپادی به اربیل از برخی منابع انگلیسی و عربی و تایید آزادی نفتکش ایران توسط سفیر ایران در یونان به اضافه هک شدن سامانه بورس تلاویو، تنها گوشه ای از پاسخ جبهه مقاومت به شرارتهای اخیر صهیونیستها و آمریکایی ها در منطقه است که نشان می دهد قدرت فعلی نظام اسلامی امروز از هر زمان دیگری بیشتر است و همراه با اقتدار است.

امنیت یکی از مهمترین عوامل رشد و پیشرفت کشورها به شمار می آید. یکی از روش های امریکا و ایادی اش برای عقب نگه داشتن ملت های مسلمان، ایجاد ناامنی است.

درطی عمر انقلاب همه قدرت های شرور بین المللی بزرگ ترین هجمه های خود را از جنگ تحمیلی گرفته تا به امروز به ایران وارد کردند و تلاش هایی گسترده در سطح اطلاعاتی، نظامی و سیاسی و اقتصادی برای تضعیف ایران و نابودی انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام اسلامی انجام دادند و آنها ایران را اصلی ترین حامی تروریست ها می دانند اما بسیاری از آزادی خواهان جهان معتقدند این بدان معناست که ایران درصف مقابله با سلطه جویی امریکا در ردیف اول قرار دارد.

این تلاش های دشمنان قطعا ادامه خواهد یافت اما باز هم بی نتیجه خواهد بود؛ چرا که زمانی که ایران در وضعیت ضعیف تری از این هم بود، نتیجه نداد چه برسد به الان که به قدرت رسیده است زیرا ایران نشان داده است قدرت بازدارندگی بالایی دارد و هر جا اقتضا کند از قدرت خود در راستای تامین منافع ملی مردمش بهره خواهد برد.

استکبار جهانی قدرت مقابله با ایران را ندارد

امروزه ایران به سطحی از قدرت و توانایی رسیده است که بارها شاهد بودیم نظام استکباری را به شدت مستاصل کرده و توانسته با ضمیرهای خفته ای که سال ها و بلکه قرن ها خفت و ضلالت را دیده بودند و از هر گونه بی عدالتی، بد اخلاقی، ظلم و زیاده خواهی به تنگ آمده بیدار کند و راه را برای احیای مجدد اسلام و خواسته های درونی ملت های مسلمان باز نمود.

هزینه برای تغییر مسیر انقلاب اسلامی بی فایده است

باتوجه به اینکه هزینه های گزاف برای ایجاد تفرقه میان ملت ایران صرف شده. این چالش ها موجب شده که ایرانی ها مقتدر و مستحکم و با صلابت شوند و بتوانند با همه سختی ها و چالش ها و جنگ روانی گسترده درسطح جهان وتهدیدات مقابله کنند و چالش ها را به فرصتی برای توسعه و تقویت قدرت ایران و توسعه اقتصاد آن و موقعیت سیاسی ایران درسطح بین الملل تبدیل کنند.

امروز رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی قرار دارد و به قول سردار بزرگ دلها حاج قاسم سلیمانی امروز از هر زمان به قدس نزدیکتریم بنابراین آنها تلاش مذبوحانه ای برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی می کنند و غافل از آن هستند که انقلاب اسلامی در بین ملت‌های منطقه ریشه دوانده است و این نیز از جمله خطاهای راهبردی دشمن است که آن ها به دلیل عدم شناخت درست از منطقه مرتکب آن شده اند.

جمهوری اسلامی دژی مستحکم برای امت اسلامی است

در این راستا حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: توقیف دو نفتکش یونانی و برخوردی که سازمان انرژی هسته ای ما در رابطه با قطع نامه حکام آژانس انرژی اتمی داشت و همچنین برخوردی که محور مقاومت با مسئول جوخه های ترور رژیم صهیونسیتی در شمال عراق در اربیل داشت نشان داد که جبهه مقاومت و در راس آن ایران اسلامی در مقابل توطئه های رژیم صهیونیستی و در نهایت جریان صهیونیستی تسلیم نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بار دیگر جمهوری اسلامی با این حرکات و عملیات های اخیرش نشان داد که دژی مستحکم برای امت اسلامی است، افزود: پیروزی‌های درخشان سربازان گمنام نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با دشمنان متجاوز استکبار و توانمندی آن‌ها در برقراری امنیت منطقه، نیرو‌های ایران را به قوایی الهام بخش برای تمام آزادی خواهان جهان تبدیل کرده است.

حجت الاسلام حاجتی گفت: پیروزی‌های درخشان سربازان گمنام نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با دشمنان متجاوز استکبار و توانمندی آن‌ها در برقراری امنیت منطقه، نیرو‌های ایران را به قوایی الهام بخش برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: تجربه نشان داده است که هرگاه دشمنان کوچکترین تعدی به کشورمان کردند، سیلی محکمی خورده اند به همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن دررو تمام شده است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) بیان کرد: همه باید بدانند به خیال دشمنان نظام جمهوری اسلامی توقیف نفت کش ایران به وسیله دولت ضعیف یونان و ترور شهید صیاد خدایی و چه حوادثی از این قبیل برای تضعیف اقتدار ایران است که در این روزها ما مشاهده کردیم در مقابل این توطئه های پی در پی دشمن هم دستگاه دیپلماسی ما و هم نیروهای مسلح و دریادلان ما در عرصه دریا یک جواب بسیار محکم به اینها دادند.

وی ادامه داد: امروز درسرزمین های اشغالی و نوار غزه موشک های محور مقاومت که مولود همت و از خودگذشتگی سردار دلها قاسم سلیمانی، لرزه بر اندام رژیم انداخته و ارکان آن را متزلزل کرده است.

این استاد حوزه گفت: حزب الله لبنان، نیرو‌های جهادی فلسطین، ارتش مردمی سوریه، حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن با الهام از تفکر، راهبردها، سازماندهی و تاکتیک‌های نظام جمهوری اسلامی، افسانه شکست ناپذیری آمریکا و رژیم صهیونیستی را باطل کردند و بزرگترین حماسه‌های افتخار آمیز را برای کشورهایشان آفریده اند.

حجت الاسلام حاحتی عنوان کرد: شکست روزافزون و عنقریب رژیم صهیونسیتی پرواضح و مشخص است زیرا محور مقاومت در منطقه شکل گرفته و امروز در کنار ایران اسلامی چندین ارتش مجرب وجود دار از تنگه باب المندب عزیزان انصار الله و متحدینشان در شرق دریای مدیترانه، شمال مرزهای اشغالی نیز لبنان در جولان روسیه تا شرق دریای مدیترانه، نوار غزه همه و همه یک مطلب را تاکید می‌کنند و آن هم نابودی رژیم صهیونسیتی است که انشالله به منصه ظهور خواهد رسید.

رژیم صهیونیستی بدون هیچ اقدام نظامی فرو می‌پاشد

امروز رژیم اشغالگر قدس با شکاف های متعدد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی روبرو است و تمام تلاش خود را می‌کند تا موجودیتش را حفظ و خود را سرپا نگه دارد، باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به زودی این شکاف ها بر هم منطبق می شوند و این رژیم فرو خواهد پاشید.

مردمانی که از سراسر دنیا به صورت قرضی به سرزمین فلسطین اشغالی آمده اند به امید آرامش و کسب یک زندگی آرام به رژیم‌صهیونیستی روی آورده‌اند اما، آیا این رژیم در این سال‌ها توانسته است یک زندگی آرام برای آنها فراهم کند؟ به همین دلیل در حوزه تهدیدات سخت فکر کردن به تهدید رژیم صهیونیستی چیزی شبیه طنز است.

در حوزه تهدیدات نیمه‌سخت نیز وقتی با اقدامات مقابله به مثل مواجه می شوند می فهمند که در این عرصه نیز نمی‌توانند جولانگاهی داشته باشند لذا خیلی از اقدامات تروریستی خود در قبال ایران را به دلیل پاسخ های به موقعی که جمهوری اسلامی به آنها داده و سرشبکه های اصلی آن ها در منطقه را زیر ضربه قرار داده است و متوقف کرده‌اند.

اقدامات شجاعانه ایران در منطقه نظام استکباری را به چالش کشیده است

بهمن شهریاری کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار رهیاب در این رابطه اظهار کرد: امروزه ایران در جهان دارای جایگاهی است که رهبری فرمودند اگر دشمنان دست از پا خطا کنند توسط جبهه مقاومت در امان نمی مانند و دوران بزن در رو تمام شده است اما دشمنان با دید شعاری به این گفتمان ولایت نگاه کردند و خطاهایی نیز مانند شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را مرتکب شدند.

وی عنوان کرد: ایران نیز در همان ساعت 1 و 20 دقیقه بامداد که حاج قاسم را به شهادت رساندن؛ با شلیک 13 موشک به پایگاه عین الاسد در عراق که مقر ژنرال ها و سربازان آمریکایی بود؛ انتقام این جنایت را گرفت. این حمله موشکی در شرایطی اتفاق افتاد که هیچ کشوری شجاعت شلیک با تفنگ بادی را به منافع آمریکایی ها نداشت، با همین اقدام شجاعانه به دنیا ثابت کردیم که می توان به راحتی از استکباران انتقام گرفت و به آن ها سیلی زد.

شهریاری ادامه داد: اکنون کشورهای مستعمره و سلطه پذیر به این باور رسیدند که می توان در مقابل مستکبران قد علم کنند و به چهره جنایتکار آن ها سیلی زد و نهراسید.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: چندی پیش مدافع حرم صیاد خدایی را در بی دفاع ترین حالت ممکن به شهادت رساندند ما نیز در مقابل، رئیس ترور رژیم صهیونیستی که در منطقه طراحی ترور را برنامه ریزی می کرد را در فضایی که توسط کشورهای عربی حفاظت می شد و در انظار افسران زبده و عملیاتی رژیم صهیونیستی به هلاکت رساندیم و از قبل نیز این وعده را داده بودیم.

وی با بیان اینکه ابهتی که امروز در مقابل دنیای استکبار ایستاده و اعلام می کند دوران بزن دررو گذشته توسط امام خمینی (ره) پایه ریزی شد، گفت: هر کشوری که دارای قدرت ملی باشد در ایران ستون ها را تشکیل می دهد و امنیت ملی نیز ثمره این پایه های استوار و محکم است.

شهریاری ریشه این قدرت ملی مبانی گفتمانی امام راحل از جمله عدالت اجتماعی، استقلال، کرامت انسانی و... دانست که تبدیل به ساختار و سپس در جامعه جاری شد.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: امروزه نیز هر آزاده ای که در سراسر دنیا بخواهد در مقابل استکبار ایستادگی کند در ذیل مبانی جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرد.

وی با اشاره به نزول استکبار در نقاط مختلف جهان اضافه کرد: توقیف کشتی های یونانی که در مقابل اقدام نادرست دولت یونان صورت گرفت نشان از قدرت بالای جمهوری اسلامی در منطقه دارد، برخی هنوز معنی تمام شدن دورارن بزن در رو را درک نکرده اند و یک شعار می دانند در حالی که این شعار بارها توسط جریان مقاومت و سپاه تحقق پیدا کرده است. تا استکبار وجود دارد جمهوری اسلامی در مقابل ظلم ایستادگی می کند و هر حرکتی را پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام /
سرشبکه‌های اسرائیل زیر ضربه ایران / رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی 2
سرشبکه‌های اسرائیل زیر ضربه ایران / رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی 3
سرشبکه‌های اسرائیل زیر ضربه ایران / رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی 4
سرشبکه‌های اسرائیل زیر ضربه ایران / رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی 5
سرشبکه‌های اسرائیل زیر ضربه ایران / رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی 6
سرشبکه‌های اسرائیل زیر ضربه ایران / رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی 7