دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان از برگزاری مسابقات کشوری هنرهای رزمی سواره در شهرستان شوشتر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - با هدف حفظ و احیای بناهای بومی کیش، باغ خلاق گردشگری در این جزیره تعریف و توسعه خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - والیبال گلستان علاوه بر داشتن دوجین بازیکن جوان و بومی در تیم شهرداری گنبد، 6 ستاره در تیم‌های دیگر لیگ برتر و لیگ‌های خارجی دارد که می‌توانند پای خود را جای پای افتخارآفرینان پیشین این ورزش در استان گذاشته و به جمع نامداران ورزش پرطرفدار گلستان بپیوندند.

خبرگزاری مهر

محمود ثانی که به تازگی مستند «کیارستمی و عصای گمشده» را روانه پرده کرده است؛ مستندسازی مسافر است که می‌گوید احتمالا تا امروز بیش از 100 مستند از سفر به کشورهای مختلف، ساخته است!

خبرگزاری ایسنا

زادگاه اسب اصیل عرب، خوزستان است اما طی چند سال اخیر باشگاه‌های سوارکاری و مالکان اسب‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند. کم شدن مسابقات سوارکاری به دلیل آب و هوای گرم خوزستان در بیشتر ماه‌های سال، باعث شده این اسب‌ها کمتر دیده شوند و در نتیجه خرید و فروش آن‌ها نیز کم شده و از طرفی، درآمدزایی باشگاه‌داران کاهش یافته است. مسائلی مثل کمبود آذوقه و هزینه بالای نگهداری اسب‌ها، از جمله مشکلاتی...

خبرگزاری ایسنا

خوزستان زادگاه اسب اصیل عرب، سال‌ها است که با مشکلات فراوانی در صنعت اسب مواجه است؛ مشکلاتی که حالا تغییر شغل و تعطیلی باشگاه‌ها را در سر اسب‌داران پرورانده است.

خبرگزاری ایسنا

مالک باشگاه سوارکاری آترو و مربی و هندلر اسبان مسابقات زیبایی اسب عرب گفت: متأسفانه تا به امروز هیچ حمایتی از باشگاه‌های سوارکاری اردبیل انجام نشده است.

خبرگزاری ایسنا

زادگاه اسب اصیل عرب، خوزستان است اما طی چند سال اخیر باشگاه‌های سوارکاری و مالکان اسب‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند. کم شدن مسابقات سوارکاری به دلیل آب و هوای گرم خوزستان در بیشتر ماه‌های سال، باعث شده این اسب‌ها کمتر دیده شوند و در نتیجه خرید و فروش آنها نیز کم شده و از طرفی، درآمدزایی باشگاهداران کاهش یافته است. مسائلی مثل کمبود آذوقه، هزینه بالای نگهداری اسب‌ها، از جمله مشکلاتی است...

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - هفته چهارم مسابقات اسب‌دوانی آق‌قلا در استان گلستان امروز جمعه با حضور 63 راس اسب نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور و مسافت‌های هزار و هزار و 200 متر بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه خراسان نوشت: ایفای نقش شخصیت‌های معروف در آثار تاریخی مذهبی، برای هر بازیگر سینما یا تلویزیون فرصت مهمی است که می‌تواند به نقطه عطفی در کارنامه او تبدیل شود. بازیگرانی مانند فریبرز عرب‌نیا، کتایون ریاحی و فرهاد قائمیان بازی در نقش شخصیت‌های مذهبی واقعی را تجربه کرده‌اند، اما این فرصت پیش از آن‌ها قرار بوده نصیب بازیگر یا بازیگران دیگری شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با معرفی آثار برتر هنرمندان یزد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به پایان رسید و آثار برگزیده معرفی شد.

خبرگزاری ایسنا

آخر چطور می‌شود که شما 40 کیلومتر وارد خاک دشمن بشوید، بکشید و بگیرید، بدون حتی یک کشته؟ دستی به ته ریش چند روزه صورتش کشید و لبانش را به خنده باز کرد، صدای مردانه و پر هیبتش در گوشمان پیچید: «این کار من است. من یک افسر نیروی مخصوص هستم، انجام عملیات نفوذی و ضربه زدن به دشمن در خاک خودش با حداقل نفرات و تلفات جزو وظایف من است. من کاری بیشتر از وظیفه خودم انجام نداده‌ام...»

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - دومین دوره تخصصی کشوری آکروبات ژیمناستیک روی اسب"ولتینگ" با حضور 21 شرکت کننده به میزبانی شهر شاهرود برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به جلسه امروز خود با روسای فدراسیون های ورزشی گفت که روسای فدراسیون‌های ورزشی در این جلسه پیشنهاد خروج از وضعیت نهاد عمومی غیردولتی و تبدیل آنها به سازمان‌های مردم نهاد را ارائه دادند، که ما در حال بررسی این موضوع هستیم تا ببینیم مجلس از چه طریق می تواند در این رابطه به ورزش کشور کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

گچساران - ایرنا - گردشگری روستایی یکی از مهمترین ظرفیت های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود و دولت برای شکوفایی این ظرفیت ها تلاش کرده است که زیرساخت های گردشگری روستایی را فراهم کند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رقابت‌های ملی جشنواره زیبایی و آیینی اسب ترکمن امسال در 11 کلاس مجزا و با کیفیت‌تر از گذشته برگزار شد.