پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عربستان سعودی با بازگشت به اجرای این قبیل احکام اعدام، وعده‌های رسمی «عواد عواد»، رئیس سابق کمیسیون حقوق بشر را تکذیب کرد. وی پیشتر گفته بود: «عربستان با تعلیق اجرای احکام اعدام برای جرایم مواد مخدر، به افرادی که با اتهامات غیرخشونت آمیز روبرو هستند، فرصتی دوباره می‌دهد.» علاوه بر بیانیه کمیسیون مذکور، مقامات عربستان سعودی نیز وعده‌های خود...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تعدادی از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی کارزاری را علیه استاد معارف دانشگاه راه انداخته و مدعی شده‌اند که این استاد با دانشجو برخورد فیزیکی کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی، شفافیت و مبارزه با فساد امری حیاتی و وظیفه شرعی است و بدون شفافیت امکان ندارد به کارآمدی برسیم و باید در همه قوا و سطوح شفافیت داشته باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست جدید پردیس تئاتر تهران گفت: تلاش می‌کنیم با حرکت مداوم و پیوسته، پردیس تئاتر تهران را به جایگاه واقعی آن نزدیک کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «هیئت، کانون جهاد تبیین» با موضوع بررسی اصلی‌ترین رسالت هیئات مذهبی و وظایف خطباء و مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام منتشر شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آموزش‌های محله محور در حوزه قانون اساسی باید در دستور کار قرار گیرد و می‌توان فرهنگسراهای قانون اساسی را ایجاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: اقتصادی که بیش از 85 درصد آن دولتی باشد، فسادزا است و باید اقتصاد را مردمی سازی کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

بیشترین درگیری‌ها طی دو روز گذشته در منطقه باهموت روی داده و طی آن بیش از 20 محل مسکونی زیر آتش قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خدائیان گفت: بسیاری از دستگاه‌های میانی حکومت در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در تازه‌ترین فهرست منتشر شده گوگل، نام‌هایی در حوزه‌های مختلف دیده می‌شوند که بیشترین جستجو را در یک سال گذشته داشته اند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس دومای روسیه: بحران کنونی اوکراین به خاطر سیاست‌های حیله‌گرایانه رهبران فرانسه و آلمان به وجود آمده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور با تاکید بر استقرار دولت الکترونیک و حرکت به سمت دولت هوشمند برای شفافیت بیشتر در نظام اداری اظهار داشت: هرچه شفافیت بیشتر باشد از فساد روابط ناسالم و پارتی بازی جلوگیری می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم تشییع پیکر سردار مهندس رستم قاسمی صبح امروز در تهران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس مجلس از قوه قضائیه و نهادهای امنیتی و انتظامی خواست نسبت به شناسایی و محاکمه عاملان شهادت مولوی عبدالواحد ریگی اقدام عاجل انجام دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرآنلاین در گفت وگو با حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران به بررسی دلایل انباشت مشکلات در جمهوری اسلامی پرداخته که سابقه ای 20 ساله دارد و فقدان عقلانیت برای حل آن ها، انباشتی از هزینه ها را پدیدآورده است.