پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

دختر دانشجو بدون حجاب وارد کلاس شده و به تذکرات استاد جهت خروج از کلاس اعتنایی نمی‌کند،

وب‌گاه گسترش

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: یکی از اولویت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ارائه زمین با شرایط ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی گفت: امیدواریم تا قبل از پایان سال جاماندگان سهام عدالت سهام دار شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد نائینی از برگزاری اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت «جایزه سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی» در هفته پژوهش خبر داد و گفت: در اختتامیه این مراسم نتایج داوری و ارزیابی حدود 500 اثر پژوهشی از آثار مربوط به سال‌های 1399 و 1400 اعم از کتاب، رساله ی و نشریات علمی داوری شده در پنج گروه اعلام خواهد...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی، شفافیت و مبارزه با فساد امری حیاتی و وظیفه شرعی است و بدون شفافیت امکان ندارد به کارآمدی برسیم و باید در همه قوا و سطوح شفافیت داشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ این روزنامه نگار در پاسخ به این سوال که علت اصلی تحریم شبکه پرس تی وی از سوی کشور‌های غربی و به طور خاص اقدام اخیر اروپا علیه این شبکه و حذف آن از ماهواره یوتل‌ست چیست، گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل اقدامات تقابلی اخیر کشور‌های غربی علیه شبکه پرس تی وی را باید در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 شمسی در ایران و متعاقبا ظهور گفتمانی در این کشور دانست که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب متولد بهمن خاطرات اسفندیار قر‌ه باغی خواننده سرود‌های حماسی انقلاب اسلامی که به تازگی به چاپ دوم رسیده بود حالا در فقدان اسفندیار قره باغی ارزشمند‌تر می‌شود. پرداختن به حوزه تاریخ شفاهی از دیرباز تا‌کنون یکی از ضعف‌های ما در حوزه ادبیات بوده‌است که این خلا در مورد اسفندیار قره‌باغی با وجود منتشر شدن کتاب خاطراتش به همت روح‌الله رشیدی وجود نخواهد...

وب‌گاه مشرق نیوز

نیکزاد گفت: ایران دخالتی در امور داخلی کشورهای همسایه ندارد، اما بر سر تمامیت ارضی خود با هیچ کشوری شوخی ندارد و پاسخ ایران به بلندپروازی برخی از همسایگان، مقتدر، قوی و پشیمان کننده است.

وب‌گاه فرارو

جنتی‌زاده: در این کلاس که برای دانشجویان ورودی امسال تشکیل شده بود، یکی از دانشجویان دختر بدون اجازه استاد مدعو وارد کلاس می‌شود که با اصرار استاد مجبور به ترک کلاس می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

زیدآبادی به خبرآنلاین گفت: در این موقع نیت افراد برای گفت و گو چندان اهمیتی ندارد، همین‌که پشت میز مذاکره می نشینند و حاضر به گفت و گو می شوند نشان دهنده‌ی نیاز آن ها به گفت و گو و ناتوانی در اعمال زور است. شما وقتی برای پیدا کردن راه حل دم از گفت و گو می زنید همه‌ی حامیان و طرفداران خود را بر اساس منطق گفت و گو پرورش می دهید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عربستان سعودی با بازگشت به اجرای این قبیل احکام اعدام، وعده‌های رسمی «عواد عواد»، رئیس سابق کمیسیون حقوق بشر را تکذیب کرد. وی پیشتر گفته بود: «عربستان با تعلیق اجرای احکام اعدام برای جرایم مواد مخدر، به افرادی که با اتهامات غیرخشونت آمیز روبرو هستند، فرصتی دوباره می‌دهد.» علاوه بر بیانیه کمیسیون مذکور، مقامات عربستان سعودی نیز وعده‌های خود...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تعدادی از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی کارزاری را علیه استاد معارف دانشگاه راه انداخته و مدعی شده‌اند که این استاد با دانشجو برخورد فیزیکی کرده است.