پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم معارفه سرپرست پردیس تئاتر تهران امروز با حضور سید سجاد موسوی دستیار رییس و مدیرکل حوزه ریاست و امیرحسین سمیعی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد. حسین عالم‌بخش به عنوان اولین سخنران با ارائه گزارشی از عملکرد پردیس تئاتر تهران گفت: زمانی که مدیریت پردیس تئاتر تهران را به عهده گرفتم این مجموعه با نارسایی‌های ساختاری روبرو...

وب‌گاه عصر ایران

اکنون این سفر نشان می‌دهد پکن در مسیر تعریف‌شده خود برای منطقه، دلیلی برای انتظار بیشتر برای رفع تحریم‌های ایران ندارد و از این پس نیز هر نوع همراهی اقتصادی با ایران، تنها در سطح تبادلات تجاری مرسوم و نه پروژه‌های بلندمدت خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آئین تشییع پیکر سردار سرافراز، جانباز عالیقدر و مجاهد عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سازندگی سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی صبح امروز (یکشنبه 20 آذر ماه) با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار علی فضلی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عبدالهی گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری فرهنگ است، اگر به وضعیت فعلی نگاه کنید می‌بینید که چقدر نقش فرهنگ می‌تواند سازنده باشد.

وب‌گاه عصر ایران

نایب رئیس مجلس: اثبات حاکمیت مطلق جمهوری اسلامی ایران بر این جزایر حتی نیاز به بررسی حقوقی و معاهدات بین المللی و اسناد سازمان ملل متحد ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از مشکلی به نام خطای اطلاع‌رسانی در برخی نهادها و رسانه‌ها یاد کرد و گفت: گاهی با این نوع اطلاع‌رسانی‌ها خودزنی می‌کنیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

جمع‌بندی گزارش حوادث اخیر کشور با حضور وزرای کشور و اطلاعات در جلسات این هفته کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس انجا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فرهنگ محترم است اما جزو برنامه‌ریزی‌های ما نیست. برنامه‌ریزان و برخی مسئولان ما اعتقاد عملی به فرهنگ ندارند.

وب‌گاه فرارو

فرد مترو خواب می گوید: اینجا تنها جای امن من است که مسافران همیشه تشر می‌زنند یا مأموران را خبر می‌کنند. بار‌ها هم مأمور مترو بیرونم کرده، اما من دوباره برگشتم تا شاید چند دقیقه بخوابم. مدتی است که مأمور مترو هم سراغم نمی‌آید. فکر کنم بی‌خیال شده یا دلش به حالم سوخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در تازه‌ترین فهرست منتشر شده گوگل، نام‌هایی در حوزه‌های مختلف دیده می‌شوند که بیشترین جستجو را در یک سال گذشته داشته اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گفتم: باید هم وحشت‌زده باشند. بی‌حساب و کتاب نبود که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌دانست!

وب‌گاه مشرق نیوز

"پیروز حناچی"، شهردار سابق تهران در حالی زمینه اصلی اعتراضات اخیر را مسائل اقتصادی عنوان کرده است که مردم کارنامه این شخص را با ناکارآمدی و گرانفروشی در شهرداری می‌شناسند...

وب‌گاه عصر ایران

این که بخشی از زنان جامعه ایران را به خاطر بی حجابی، مرتبط مستقیم شبکه های معاند و گروهک های نفاق بنامند یا از اعدام یک جوان - حتی اگر گناهکار و مجرم هم باشد - این چنین به وجد آیند و حتی آن را را مبارک بدانند، واقعاً در کجای تاریخ روحانیت شیعه سابقه داشته است؟ آیا اگر آیت الله بروجردی، علامه طباطبایی، آیت الله بهشتی، آیت الله طالقانی، شهید مطهری و امام موسی صدر زنده بودند این ادبیات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخلاف تصور رایج به نظر می‌رسد در بررسی عملکرد دستگاه‌های فرهنگی بیش از حد سیاه نمایی می‌شود؛