پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان می گوید که مذاکرات با رئیس جمهور روسیه باید ادامه یابد.

خبرگزاری دانا

حسن خیریانپور گفت: براساس جمع بندی های اولیه که انجام شد این 21 شرکت دانش بنیان روسی، ظرفیت سرمایه گذاری 1500 میلیارد روبل در زمینه های انرژی نفت و گاز تحت عنوان همکاری سند فناورانه خواهند داشت که می تواند زمینه ای برای تحقق شعار سال باشد و اقدامی مطلوب در این راستا خواهد بود.

خبرگزاری دانا

محمود حسینی‌پور با بیان اینکه موانع و مشکلات تعرفه‌ای هواپیمای کارگو به عنوان فرایند ترانزیت هوایی برطرف شده است؛ گفت: هواپیمای کارگو در استان مازندران آماده صادرات مرکبات است.

خبرگزاری دانا

دبیر کانون‌های خدمت رضوی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

وب‌گاه عصر ایران

حسین طائب: دولت کارهای بسیار خوبی در بخشهای مختلف آموزش و پرورش و دیگر دستگاهها شروع کرده و تحول در بخش های کلان در حال انجام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور می‌گوید برخی از بازداشت‌شدگان «اغتشاشات» حتی اسم رئیس جمهور کشور را هم نمی‌دانستند. وی افزود: برخی افراد حاضر در اعتراضات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در جنگ ترکیبی خود می‌خواهد جامعه را به خود مشغول و بین مردم تفرقه ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حیدر العبادی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشت: آزادسازی عراق از چنگ داعش تنها توسط عراقی‌ها انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حیدر العبادی، نخست وزیر پیشین عراق که آزادسازی عراق از چنگ داعش در دوران نخست وزیری او انجام شد، گفت که عملیات آزادسازی عراق تنها توسط رزمندگان عراقی انجام شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجموعه تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی باید با گفتمان اجتماعی، جذب حداکثری داشته باشند و همه سلایق را در نظر بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در کف خیابان همه نوع آدم وجود دارد و دیدیم مردم با همه مشکلاتی که دارند به خیابان نیامدند. دشمن هم فهمید حجابی که بانوان دارند اختیاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«الکسی دانیلوف» دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین اعلام کرد که کی‌یف قادر به انجام هر کاری از جمله ادامه حمله به خاک روسیه در صورت حمله به اوکراین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه که بعد از ظهر شنبه به میزبانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، سران سه قوه با تاکید بر اهمیت اجرای قانون مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دولت به منظور تامین بخشی از درآمد‌های مندرج در بودجه سال جاری، همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها را موظف کردند در حوزه مولدسازی، فعالانه همکاری و اجرای قانون را پیگیری...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر حمایت از تشکل های دانشجویی و مطالبات دانشجویی در این دانشگاه تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین آمادگی خود را برای حمله به اراضی روسیه اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه ای از صدور حکم اعدام برای 4 نفر که از 7 سال پیش در زندان های رژیم آل سعود محبوس هستند، خبر دادند.