چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه موفقیت در هر حوزه‌ای مرهون توفیق در عرصه فرهنگ است، گفت: باید با آسیب شناسی گذشته، برنامه تحولی جدیدی برای شورای عالی انقلاب فرهنگی تدارک دیده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن شکاری به جرم محاربه اعدام شد. اخبار قضایی می گویند "محسن شکاری... سوم مهر ماه در منطقه ستارخان تهران ضمن بستن خیابان با در دست داشتن «قمه» مردم را تهدید به هم‌صدایی و همراهی با خود می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در پاسخ به سوالات دانشجویان به تبیین و تشریح برنامه‌ها و اقدامات دولت در 15 ماه گذشته پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این بیانیه بلافاصله پس از بیانیه دیگری صادر شد که در آن رهبران عربستان و چین از ایران خواسته بودند که از «مداخله در امور داخلی کشورها» خودداری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از اجرایی شدن طرح بیمه‌ای با همکاری شرکت بیمه معلم به منظور پرداخت مستمری به فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه از محل سهم‌الشرکه آنها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون فردا در جلسه‌ای بیانیه اخیر چین و عربستان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پریا فرامرزی یکی از افرادی است که در جریان اعتراضات اخیر در شیراز بازداشت شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب درخصوص اهمیت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: حضرت آقا دانشجویان این دانشگاه‌ها را افسران سپاه پیشرفت کشور توصیف کرده‌اند و این بسیار ارزشمند است. مهمترین ثروت و دارایی یک کشور، نیروی انسانی با استعداد آن است و با توجه به نیروی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصرف اینترنت که هدف فیلترینگ بوده بیشتر هم شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکاسان تصویری از رونالدو ثبت کردند که چهره ای بسیار مغموم دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مدارس شهر اراک روز یکشنبه بیستم آذرماه به صورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا مدعی شد جنگ اوکراین ضرورت دفاع از حقوق بشر جهانی را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه امروز (شنبه) در حاشیه افتتاح پروژه‌ها در استان سامسون اعلام کرد: این برای آخرین بار است که در انتخابات ریاست جمهوری کاندید می‌شوم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرنگاران باز هم برای ثبت تصویری از رونالدو در نیمکت ذخیره ها هجوم آوردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی، روز پنجشنه بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح ما نوشت: کامبیز نوروزی تاکید کرد: غفلت نباید کرد که اگر جامعه حکمی را عادلانه نداند نه تنها مرعوب و متنبه نمی شود، بلکه چه بسا بساط خشم و کین توسعه یابد و پیچیده تر گردد و بازدارندگی مجازات بطور کلی از بین برود. حکم محسن شکاری اجرا شد و کار او از کار گذشت، اما در مورد سایر کسانی که در ماجراهای اخیر دستگیر شده و متهم یا محکوم به محاربه شده اند این نکات ساده فراموش نشود.