چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

منابع رسانه ای از صدور حکم اعدام برای 4 نفر که از 7 سال پیش در زندان های رژیم آل سعود محبوس هستند، خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

توجه به اهمیت اشتغال در جامعه و رونق کسب‌وکار، به‌ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، از اهداف مهم بانک پارسیان در راستای پرداخت هدفمند تسهیلات جهت ایجاد اشتغال و کاهش شکاف اقتصادی در مناطق روستایی و محروم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح ما نوشت: کامبیز نوروزی تاکید کرد: غفلت نباید کرد که اگر جامعه حکمی را عادلانه نداند نه تنها مرعوب و متنبه نمی شود، بلکه چه بسا بساط خشم و کین توسعه یابد و پیچیده تر گردد و بازدارندگی مجازات بطور کلی از بین برود. حکم محسن شکاری اجرا شد و کار او از کار گذشت، اما در مورد سایر کسانی که در ماجراهای اخیر دستگیر شده و متهم یا محکوم به محاربه شده اند این نکات ساده فراموش نشود.

وب‌گاه عصر ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: برخی جوانان 16 ساعت در فضای مجازی هستند که هشت ساعت آن به بازی هایی اختصاص دارد که به کشتن و بدترین شکنجه ها اختصاص دارد و چنین افرادی وقتی به کف خیابان می آیند، همان صحنه های بازی را مجسم می کنند و لذا حالت توحش دارند و به هر چیزی می رسند، آن را نابود می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسطوخودوس سرشار از روغن‌های ضروری است که می‌تواند اثر قدرتمندی بر روی بدن داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگوی وزارت صنعت و تجارت طالبان گفت: در 6 ماه نخست سال جاری بیش از 350 میلیون دلار داد و ستد تجاری میان افغانستان و ایران صورت گرفته و طالبان در صدد گسترش روابط تجاری میان افغانستان و این همسایه غربی خود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدور پروانه ساختمانی خانه‌های زیر 50 متر در بافت فرسوده کلید خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه با «الکسی میلر» (Alexey Miller) مدیرعامل غول انرژی روسیه (گازپروم) در شهر استانبول دیدار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جماران نوشت: یک نماینده مجلس گفت: اگر ما بخواهیم صورت مسأله را با جمع کردن مردم از کف خیابان پاک کنیم، نمی‌شود؛ چون بالاخره کف خیابان جمع می‌شود ولی مسئله حل نمی‌شود! در آن صورت این بحران تداوم پیدا می کند و عمیق و شدیدتر می‌شود و نظام را زمین‌گیر می کند.

خبرگزاری دانا

رئیس ائتلاف پارلمانی «الفتح» عراق از حمایت‌های ایران و حزب‌الله و مرجعیت دینی عراق در مبارزه با تروریسم تقدیر و تشکر کرد و گفت که این حمایت‌ها محدود به سلاح و تجهیزات نظامی نبود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدابراهیم رئیسی خطاب به حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: باید مفاهیم واژگانی مثل بازنشستگی یا فارغ التحصیلی عوض شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتخاب نوشت: درحالی که بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس اشاره آشکاری به ماجرای جزایر سه گانه در حمایت از امارات دارد، اما خبرگزاری ایرنا متعلق به دولت، این بند را در متن خبر خود پوشش نداده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از حقوقدانان و وکلا با انتشار یادداشت‌ها و پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به عادلانه بودن اعدام محسن شکاری ابراز تردید جدی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دانشجو، ویدئویی منتشر کرد و نوشت: حسینی، معاون امور مجلس رئیسی در سخنانی به علی کریمی، چهره مطرح فوتبال ایران حمله کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوره تناوب چرخش ماه به دور زمین و به دور خودش، هر 27.3 روز است و این پدیده که به نام چرخش همزمان شناخته می‌شود، همان دلیلی است که همیشه یک طرف ماه به سمت زمین قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: روز سه شنبه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران و کرج آلودگی هوا را در پیش داریم.