چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام دولت استرالیا در اعمال تحریم علیه برخی افراد و نهادهای جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و افزود، اقدام استرالیا مصداق مداخله در امور داخلی ایران و تحریک و ترویج خشونت و نفرت پراکنی است.

خبرگزاری تسنیم

طی مراسمی با حضور مدیرعامل کشتیرانی، قرارداد ساخت 2 فروند تانکر چند منظوره بین این شرکت و کشتی سازی اروندان امضا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی از رانندگان در ارقام پلاک دستکاری می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیطان خیابان ستارخان: با چاقوی قصابی‌ام که اسمش دانته بود، وقتی مامور را زدم، انگار مثل بازی‌ها رفتم مرحله بعدی!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی گفت: نوجوان شانزده، هفده‌ساله‌ای که به چهار یا پنج سال زندان محکوم می‌شود، بدون تردید زندگی او ساقط و نابود خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلاس‌های آموزشی مدارس برخی از مناطق استان قزوین به علت تداوم آلودگی هوای استان فردا غیر حضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل مدافع وزیر کشور پاکستان اعلام کرد، دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده‌ای به جای مانده از دولت قبلی علیه این وزیر حکم به تبرئه او از بابت اتهام قاچاق مواد مخدر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه ایران نوشت: میانگین نرخ مسکن در تهران به عدد 47 میلیون تومان رسیده است. هم اکنون 51 درصد جمعیت کلانشهر تهران مستأجرند که با این اعداد و ارقام فاتحه خانه‌دار شدن را خوانده‌اند!

وب‌گاه فرارو

زاکانی همچنین در اظهار نظر دیگری درباره ادعای ناسا مبنی بر وجود توده عظیم گاز متان در آسمان جنوب تهران در تاریخ 18 آبان گفت: «تیم دانشگاهی تشکیل شده تا این موضوع را بررسی کند، البته تا به حال شرایطی یا دلیلی که ادعای ناسا را تایید کند پیدا نکردیم، اما چون شائبه برای مردم ایجاد شده است، این مورد را بررسی و نتایج را اعلام خواهیم کرد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواداران تیم ملی پرتغال در شبی که رونالدو بازهم بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد با زدن ماسک او، اینگونه به هواداری از ستاره تیم‌شان پرداخته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به منظور استفاده حداکثری از توان سازندگان داخلی، ساخت دو فروند کشتی تانکر چندمنظوره 800 تنی با سرمایه‌گذاری 214 میلیارد تومانی رسماً آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم اظهار کرد: در سال 2021 بیش از 78 هزار سند علمی از ایران منتشر شده است و رتبه اول علمی را در منطقه از آن خود کریم. اگر مقالات فارسی را نیز به آن اضافه کنیم، بالغ بر 100 هزار مقاله علمی و پژوهشی اصیل توسط دانشمندان ایرانی به چاپ رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نوشت که آمران به معروف به صورت تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیب تیم ملی فوتبال پرتغال در شرایطی برای دیدار با مراکش اعلام شد که کریستیانو رونالدو در این مسابقه هم نیمکت نشین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های دولتی چین سفر «شی» به عربستان را برجسته کرده‌اند و آن را نقطه عطف مهمی در روابط دو کشور می‌خوانند. آنها استقبال قهرمانانه از «شی» در عربستان را بارها و بارها به نمایش گذاشتند؛ نمایشی که در جریانش رهبری چین به همراه گروهی از اعضای نیروهای هوایی اسکورت شده با سلام 21 توپ پا بر فرش قرمز گذاشت و در میانه رقص جت‌های سعودی که نوارهایی به رنگ‌های قرمز و زرد را (رنگ‌های...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست جدید پردیس تئاتر تهران گفت: تلاش می‌کنیم با حرکت مداوم و پیوسته، پردیس تئاتر تهران را به جایگاه واقعی آن نزدیک کنیم.