چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالله شهبازی نویسنده و پژوهشگر تاریخ در یادداشت روزنامه «هم‌میهن» نوشت: برخلاف اوائل انقلاب و دهه 1360، جمهوری اسلامی، اکنون با موجی از اعتراضات مواجه است که شناختی از آن ندارد و تصور می‌کند مانند تنش‌های اوائل انقلاب قادر به کنترل و مهار آن است. این موج اعتراضی با روش‌های معمول مهار نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از لحظه فرود بدون چرخ جنگنده سوخو 25 روسیه را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاکی خصوصی ماهان صدرات از قوه قضاییه درخواست کرد تا از اعدام وی جلوگیری شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: در پی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت پیامی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بوریس جانسون گفت: پایان دادن به جنگ در اوکراین در سریع‌ترین زمان ممکن به نفع همه از جمله روسیه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سارا سه سال است با آرش ازدواج کرده و حالا با اتهامی علیه شوهرش مواجه شده که زندگی او را دگرگون کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یغما فشخامی، روزنامه‌نگار با قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با اغتشاشگران و آشوبگران به طور قطع مورد حمایت کامل مردم است و میلیون‌ها نفر در خیابان‌ها بار‌ها و بار‌ها با فریاد خود آن را مطالبه کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیین تشییع پیکر وزیر سابق راه و شهرسازی فردا (یکشنبه 20 آذر) از ساعت 9 صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اعتراف دیرهنگام که حاصلی برای مشکلات جامعه ندارد، اظهاراتی را بیان کرده که به اعتقاد نمایندگان ملت و فعالان سیاسی بیشتر به نوش دارو بعد از مرگ سهراب می ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کبری خزعلی گفت: قوانین عفاف و حجاب که در مجلس شورای اسلامی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده به زودی و با قوت در کشور اجرا خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیش از دو ماه و نیم از شروع اعتراضات در کشور که در پی فوت خانم مهسا امینی شروع شد، می‌گذرد. در این مدت اتفاقات تلخی نیز همچون بروز خشونت در کنار تجمعات خیابانی، دستگیری‌ها و... رخ داده است که موجب نگران و آشفتگی بیشتر در جامعه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد زیادی از مطالعات و تحقیقات پزشکی اخیراً بر روی گروه‌های خونی و ارتباط آن‌ها با ویژگی‌های فردی و سلامت عمومی متمرکز شده‌اند و در واقع به نتایج شگفت‌انگیزی رسیده‌اند که تایید می‌کند گروه خونی نقش عمده‌ای در سلامت عمومی ایفا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کبری خزعلی رییس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی همواره بر اجرای دقیق و محکم قوانین مربوط به حجاب و عفاف تأکید دارند، گفت: قوانین عفاف و حجاب که در مجلس شورای اسلامی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است، به زودی و با قوت در کشور اجرا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از اجرای قوانین جدید عفاف و حجاب خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به برملا شدن راز قتل یک مرد میانسال در شهرستان کوار، اعلام کرد که براساس اعتراف قاتل، این جنایت با همدستی زن مقتول انجام شده است.