چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نشست خبری رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا، خبرنگار صدای آمریکا در حالی درباره اتفاقات اخیر ایران از کامران قاسمپور سوال کرد که اتحادیه جهانی کشتی مطرح کردن مسائل سیاسی در نشست خبری را ممنوع کرده بود. با این حال کامران قاسمپور در مورد سوال مطرح شده، اظهار کرد: این موضوعات در هر کشوری پیش می آید و در کشور ما هم یکسری مسائل پیش آمده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز نوزدهم آذر ماه است و خیلی از بازنشستگان واجد شرایط منتظر همچنان پرداخت وام ضروری 15 میلیون تومانی خود هستند؛ آنها انتظار دارند با آمدن سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری، پرداخت وام‌ها نیز ساماندهی شده و از این پس زمان مشخصی برای پرداخت وام ضروری بازنشستگان تعیین شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در مدت 8 ماهه امسال پس از استان تهران، استان‌های فارس، خوزستان، مازندران، اصفهان و گیلان به ترتیب بیشترین سهم دریافتی تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان را به خود اختصاص دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیش از دو ماه و نیم از شروع اعتراضات در کشور که در پی فوت خانم مهسا امینی شروع شد، می‌گذرد.

وب‌گاه عصر ایران

تشییع سرتیپ پاسدار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی فردا (یکشنبه 20 آذر) از ساعت 9 صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارش نشریه آمریکایی هیل محبوبیت نیروهای مسلح آمریکا از سال 2016 تاکنون روندی نزولی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«کارآگاه خوب» ماجرای کارآگاهانی را روایت می کند که در شهر اینچئون مشغول به کار هستند. «کانگ دو چانگ» کارآگاهی است که 18 سال از عمر خود را صرف انجام این کار کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تایید یک گزینه درمانی جدید برای بیماران مبتلا به هموفیلی بی نشان دهنده پیشرفتی مهم در توسعه درمان‌های نوآورانه برای کسانی است که بار سنگین بیماری مرتبط با این نوع از هموفیلی را تجربه می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر می‌خواهید پیام‌های متنی را بازیابی کنید، از برنامه Switch استفاده کنید، که یک برنامه رسمی سامسونگ است که از داده‌های گوشی قدیمی سامسونگ شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند و آن را به گوشی جدید منتقل می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست وزیر اسبق انگلیس از کشورهای غربی خواست "با فوریت بررسی کنند" چه کارهای بیشتری می‌توانند برای حمایت از اوکراین به امید پایان دادن به جنگ در این کشور در سال آینده میلادی انجام دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز بازیکن پرسپولیس به دلیل مصدومیت جزیی که برای زانوی او پیش آمده، اختصاصی تمرین کرد و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. تمرین امروز 100 دقیقه به طول انجامید و سنگین بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

شاید خواسته آشکار معترضان در این مقطع، مسئله حجاب و انعطاف بیشتر نظام در این موضوع باشد، اما مطالبه مردم صرفاً این نیست.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده گفت: قوانین عفاف و حجاب که در مجلس شورای اسلامی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده به زودی و با قوت در کشور اجرا خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور روز چهارشنبه همزمان با روز دانشجو، حضوری پنج ساعته در دانشگاه علم و صنعت ایران داشت. پاسی از مغرب گذشته. همه در مجموعه بلوک‌های خوابگاهی منتظر رسیدن معاون اول رئیس جمهور هستند. امروز، چهارشنبه 16 آذر است و روز دانشجو. این بار دانشگاه علم و صنعت میزبان محمد مخبر است. او تقریبا دو ساعتی هست که به دانشگاه آمده. گویا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس کالای ایران، امروز شنبه 19 آذر ماه میزبان عرضه 2 هزار و 100 دستگاه تارا و پژو 207 است.