چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

نکته نگران‌گننده در معاملات امروز بورس، خروج پول هوشمند 795 میلیارد تومانی در معاملات امروز بود که در هفته‌های قبل سابقه نداشته است.

وب‌گاه عصر ایران

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: طی 40 سال گذشته هرگاه دولت‌ها اراده کرده‌اند، ارزش‌های انقلابی به خوبی در جامعه مستقر شده و به پیش رفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رئیس دستگاه دیپلماسی کوبا در انتقاد از سیاست خصمانه ایالات متحده علیه این کشور جزیره کارائیب گفت، این اقدامات باعث آسیب رساندن به مردم و نقض آشکار، گسترده و سیستماتیک حقوق بشر است. «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا در زمان ریاست جمهوری «باراک اوباما» (2009- 2017) از سیاست وی به منظور نزدیکی روابط با این کشور کارائیب حمایت کرد، اما آنچه در دوره ریاست...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شبانه روز گذشته 38 بیمار مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرا از این قرار است که در جریان برگزاری دیدار اول تیم نساجی مقابل پارتیزان بلگراد از چند بازیکن این تیم در هتل سرقت دلار و لیر صورت گرفته که این مساله باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیرو استمرار اظهارات مداخله جویانه مقامات بریتانیایی در مورد تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران و حمایت آنها از ترور و اغتشاش و اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه شماری از اتباع ایران، «سایمون شرکلیف» سفیر این کشور امروز از سوی رئیس اداره سوم غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از درون لایحه بودجه سال آینده تاکنون چه گزارش‌ها و اعداد و ارقامی به بیرون درز کرده است؟ برخی گزارش‌های غیررسمی و صحبت‌های درگوشی از نفت 86 دلاری و دلار 26 هزار تومانی حکایت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس دستگیر شده و تخلفات احتمالی او در حال بررسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری مخابرات ایران از وزیر ارتباطات درخواست کرده است: به نمایندگان خود دستور دهید توجه داشته باشند به قوانین، بند 6 مصوبه هیأت وزیران درباره واگذاری مخابرات، تعهدات در قبال مجلس شورای اسلامی، پیمان تفاهم‌هایی که بین کارکنان و سهامداران عمده مخابرات ابلاغ و جاری شده و همچنین عرف حاکم بر کارگاه‌های شرکت مخابرات، میثاق‌های محکم و قانونی است که نمی‌توانند...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد این کشور به عنوان یکی از اقدامات خود در واکنش به تصمیم کشورهای غربی برای تعیین سقف قیمت نفت، در حال بررسی گزینه کاهش تولید است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به برملا شدن راز قتل یک مرد میانسال در شهرستان کوار، اعلام کرد که براساس اعتراف قاتل، این جنایت با همدستی زن مقتول انجام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، میهمان ضیافت ناهار کاری صطام جدعان الدندح، سفیر جمهوری سوریه در عراق بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خزعلی گفت: هرگاه دولت‌ها تصمیم گرفتند همراه با ارزش‌های جامعه حرکت کنند، موفق شدند و هرگاه از این ارزش‌ها فاصله گرفتند آسیبش را دیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیئت مدیره باشگاه استقلال به دنبال بحث ارسال فیش جعلی برای پرداخت مطالبات هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین آبی‌پوشان پیگیر موضوع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگران داروگر تهران صبح امروز در مقابل ساختمان وزارت کار در اعتراض به مطالبات معوقه تجمع کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به تازگی خبری فیکی در برخی کانال‌ها مبنی بر مصاحبه تلویزیون چین با رضا پهلوی درباره ناآرامی های اخیر ایران منتشر شده است. خبری که واکنش هیجانی برخی از دولتمردان روحانی را در پی داشته است.