چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره پرداخت یارانه آذرماه خانوار‌ها و انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف یارانه نقدی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«نچ»، «آواتار 2» و «لوتوس سفید» از بهترین‌های سال 2022 به انتخاب انستیتو فیلم آمریکا هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی پیش گمانه‌زنی‌هایی از تصمیم‌گیری درباره رجیستر شدن آیفون 14 در آذر ماه منتشر شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهوری با اشاره به اهمیت فرهنگ کار و تلاش، گفت: تحصیلکردگان نباید خود را به میز و صندلی محدود کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال رسانه ای نوشت: از وقتی به چین و روس اطمینان دادیم که با اروپا و آمریکا رابطه گرم نداریم، قدرت چانه زنی ما با چین و روس هم از دست رفت. فقط در توازن قدرت میان غرب و شرق است که ایران می تواند مستقل و مقتدر بماند. این راهبردی است که دولت رییسی آن را نقض کرده است و حال باید پاسخگو باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید برگزارکنندگان مراسم روز دانشجو در دانشگاه شریف، تصور می‌کردند که باید کسی را بیاورند که بتواند از پس فضای سنگین و احتمالا از دست رفته‌ی دانشگاه بر بیاید و کنایه‌ها را با تکه‌پرانی و تندی‌ها را با حاضرجوابی پاسخ بگوید. برگزارکنندگان چندان اشتباه نکرده بودند و بیراهه نرفته بودند، زاکانی در آن مراسم روز دانشجو به اصل‌اش بازگشته بود، به کارکرد اصلی‌اش، به همان چیزی که او را تا اینجا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که مرغداران درگیر مازاد تولید و زیان سنگین هستند، اخباری مبنی بر تلاش روسیه برای ورود به بازار مرغ ایران با رفع مسائل مالی و لجستیکی منتشر شده است؛ اتفاقی که به گفته کارشناسان می‌تواند ضربه آخر به تولیدکنندگان زیان‌دیده داخلی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از معاونان پارلمان اروپا به اتهام فساد بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سلین دیون خواننده کانادایی از ابتلاء به نوعی اختلال عصبی نادر و تعویق اجراهایش در اروپا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلنسکی گفت: مدت‌هاست که در این مناطق که بمباران و آتش‌سوزی به آنها خسارتی وارد نکرده، هیچ جای قابل سکونتی باقی نمانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعیده فتحی روزنامه‌نگار ورزشی با قید وثیقه آزاد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک زندانی دیگر اعتراضات در آستانه اعدام / پدر ماهان: گفتند پرونده ماهان به اجرای احکام رفت

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مشاور املاک فروشنده‌ها چقدر حاضر به عقب نشینی قیمتی هستند گفت، فروشنده‌ها در این چند ماه اخیر تمایلی به کاهش قیمت پیشنهادی خود ندارند. برای مثال یک ملک 40 متری آسانسور دار در تابستان، 1 میلیارد و 200 میلیون بود و الان همان ملک 1 میلیارد و 900 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: داوطلبان بدانند که کنکور دو مرحله‌ای نیست بلکه در دو نوبت برگزار می‌شود و آنها به اختیار خود می‌توانند در یک یا هر دو نوبت شرکت کنند و نمره بالاتر آنها ملاک قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن یادآوری این مطلب که میدان امام خمینی (قدس سره) در سال 99 بر اساس مصوبات کمیته‌های تخصصی سازمان حمل و نقل و ترافیک به پیاده‌راه تبدیل شده بود، گفت: پس از این رویداد در این میدان، جریان ترافیک از ضلع شمال حذف شد و در ضلع جنوب میدان به صورت دوطرفه عمل کرد. یزدی افزود: در این بین، دسترسی...