چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه با حضور در منزل شهید ایرلو با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی خبری در برخی کانال‌ها مبنی بر مصاحبه تلویزیون چین با رضا پهلوی درباره ناآرامی‌های اخیر ایران منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین اشرفی اصفهانی گفت: شخصیت‌هایی مثل آقای خاتمی که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و هستند باید در این اتفاقات وارد شوند. اگر ایشان را ملاقات کنم به ایشان عرض خواهم کرد که شما نباید صحنه را ترک می‌کردید، کار اجرایی شما تمام شد، اما کار اجرایی و اجتماعی شما به قوت خودش باقی هست. مردم از آقای خاتمی، آقای روحانی و آقای احمدی‌نژاد انتظار دارند. مردم از آقای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از ازدواج با فردی که بسیار دوستش دارید، سفر جدیدی را در زندگی خود آغاز می‌کنید. همسر شما نیز با تحولات و تغییرات جدید در زندگی شما همراه است. شما نمی‌توانید از مشکلات در ازدواج جلوگیری کنید. برای حفظ یک ازدواج شاد باید یاد بگیرید که مشکلات خود را با هم حل کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت پیامی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر عراق، امروز (شنبه، 10 دسامبر) به مناسبت سالگرد پیروزی بر داعش، طی پستی در توئیتر نوشت که دهم دسامبر به عنوان سمبلی عراقی در شجاعت و فداکاری باقی خواهد ماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» در گزارشی با اشاره به رقابت اعضای حزب لیکود برای گرفتن مناصب کلیدی کابینه، از احتمال چرخشی شدن منصب وزارت خارجه بین اعضای این حزب خبر داد. این رسانه صهیونیست نوشت: نتانیاهو تلاش می‌کند بین شرکایش در حزب لیکود و احزاب افراطی ارتدکس در توزیع مناصب کابینه و کنست (پارلمان) تعادل برقرار کند. کانال 12 تلویزیون رژیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیدرضاعاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز در همایش گام دوم شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسیر تحول که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد شورای عالی انقلاب فرهنگی در تالار وحدت با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: فرهنگ جزو امور سهل و ممتنع است، خیلی اوقات شبیه سازی‌هایی نسبت به فرهنگ می‌شود که به دلیل عدم شناخت آن است. فرهنگ قابل مدیریت و مهندسی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای تحول علوم انسانی گفت: از روز اول انقلاب، آمریکا و رژیم صهیونیستی از هیچ اقدامی برای براندازی خودداری نکردند اما این انقلاب راه خود را ادامه خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روزنامه‌نگار مدعی شده که درگیری بین مسی و وگهورست در پی یک سوءتفاهم به وجود آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکل ائتلاف نظامی ناتو گفت: جنگ اوکراین ممکن است به جنگی تمام‌عیار بین روسیه و ناتو تبدیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ رامین پاشایی گفت: هیچ‌یک از دستگاه‌ها، شرکت‌ها، نهادها و... در تماس با شهروندان از آنان درخواست کد و وجه نقد و... نمی‌کنند و اگر شهروندان با چنین تماس‌هایی مواجهه شدند، حتما در اصالت آن شک کرده و با تماس گیرنده همکاری نکنند.

وب‌گاه عصر ایران

استان خوزستان نیز طی 8 ماهه نخست امسال 2 هزار و 279 فقره تسهیلات به ارزش 1461میلیارد ریال از طرف پارسیان دریافت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پادشاه و ملکه انگلیس از ریس‌کورس، قدیمی‌ترین استادیوم بین‌المللی فوتبال در جهان که همچنان استفاده می‌شود دیدن کردند.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مهندسی فرهنگی یعنی اینکه حوزه، دانشگاه، سینما، صدا و سیما مدرسه و همه نهادهای فرهنگی در این نقشه و مهندسی چه نقشی دارند و چگونه باید از آنها در مدیریت فرهنگی کشور استفاده کرد.