چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور (نویسنده و استاد حوزه علمیه قم) در حاشیه شصت‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب بیروت با جمعی از استادان و طلاب «معهد شهیده سمیه» در منطقه صور در جنوب لبنان دیدار کرد. حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور با اشاره به نگاه قرآن کریم به خلقت انسان گفت: بر اساس منطق قرآن، زن و مرد در خلقت مساوی و از یک جنس هستند...

خبرگزاری دانا

آیت الله عبدالکریم عابدینی با بیان اینکه همراهی دولت و ملت موجب رفع مشکلات معیشتی می‌شود، گفت: بنابراین دولت و ملت باید دست در دست هم کاری کنیم که مشکل معیشت جامعه حل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو زمان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیشنهاد شد که شورای نگهبان موافقت خود را با برگزاری انتخابات در روز جمعه مورخ 11 اسفندماه 1402 اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل انتخابات وزارت کشور از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در 11 اسفند 1402 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه فرهنگیان به برخی اقدامات تحولی در دانشگاه فرهنگیان، اشاره کرد و گفت: شتاب کار تحولی بالا رفته است، 1000 دکتر معلم جذب خواهد شد. 500 ردیف جذب هیات علمی تصویب شده است که معادل جذب کل هیات علمی دانشگاه از بدو تاسیس تاکنون است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صالح طبری این مناطق را میدان آزادی، میدان شهرری و میدان تجریش عنوان کرد و افزود: هم اکنون سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در مناطق مورد نظر مستقر شدند.

خبرگزاری دانشجو

‌به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از کش و قوس فراوان، از بایگانی شدن طرح جاماندگان سهام عدالت در دولت دوازدهم تا موافقت دولت سیزدهم با طرح اختصاص سهام عدالت به جاماندگان، در نهایت با تصویب هیات وزیران مقرر شد وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان خصوصی‌سازی) در مرحله اول از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت در بنگاه‌های قابل واگذاری نسبت به واگذاری مستقیم سهام به افراد فاقد سهام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استقبال بزرگ از شی در عربستان سعودی، نوید «دوران جدید» در روابط چین با کشورهای عربی را می‌دهد.

خبرگزاری دانا

محمدرضا سهیلی گفت: تورهای گردشگری در مدارس با هدف آشنایی دانش آموزان با هویت ایرانی اسلامی اجرا می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور گفت: پرداخت در خصوص رتبه بندی معلمان بهانه بود، بلکه اصل شأن و جایگاه معلمان است که در این دولت به آن توجه شد.

خبرگزاری دانا

در روزهای اخیر خبری مبنی بر برخورد فیزیکی یکی از اساتید معارف با دانشجوی دختر در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در سطح فضای مجازی دست به دست شده که اصل ماجرا توسط مسئولین دانشگاه شرح داده شد.

وب‌گاه الف

رئیس شورای تحول علوم انسانی گفت: از روز اول انقلاب، آمریکا و رژیم صهیونیستی از هیچ اقدامی برای براندازی خودداری نکردند اما این انقلاب راه خود را ادامه خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فلاحت پیشه با اشاره به ادعای کریمی قدوسی گفت: یک مقام مسئول خصوصا وقتی به خارج از کشور می‌رود، پروتکل کاملی برای دیدار‌ها و گفتگو‌ها دارند و اصلا موضوع دیدار با ناتو و موارد مشابه اینگونه نیست که کسی سر خود برود و نهادهای دیگر نفهمند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: پیکر رستم قاسمی وزیر سابق راه‌وشهرسازی بامداد امروز شنبه (19آذرماه) وارد ایران شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس دردوره مدیریت سید مجید صدری قراردادی با یک شرکت برای کارگزاری منعقد کرد که بر اساس آن، پرسپولیسی‌ها می‌توانستند منابع مالی مورد نیاز خود را تامین کنند اما بعد از حضور رضا درویش، ایراداتی به این قرارداد وارد شد که ایرادها موجب بروز اختلافاتی شد.