چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی بعد از اعدام محسن شکاری در صفحه اینستاگرامی خود، مطلبی با هشتگ اعدام نکنید به اشتراک گذاشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمام سطح این «ابر زمین» اقیانوسی از گدازه است که دمای آن به حدود 2000 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. این سیاره سنگی که با نام مستعار جانسن (Janssen) شناخته می‌شود، یکی از عجیب‌وغریب‌ترین سیاره‌های فراخورشیدی است.

وب‌گاه فرارو

جرقه اولین درایوین سینما در ایران در سال 1337 شکل گرفت. پس از ملی شدن صنعت نفت و رواباط گسترده صنعتی و فرهنگی با آمریکا. 25 اسفند سال 37 ایده ساخت اولین درایوین سینمای ایران پس از موافقت اداره نمایش وزارت کشور با انتخاب قطعه زمینی در کیلومتر 13 جاده کرج شکل گرفت. نقشه‌های کار و بخشی از عملیات ساختمانی انجام گرفت. در فروردین سال 39 مجوز کار صادر شد، ولی به دلایلی نامعلوم عملیات ساخت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: پرداخت یارانه به صورت کالابرگ اختیاری است و قرار نیست یارانه قطع شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج جدید امیکرون اسفند امسال وارد ایران می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

ضربات پنالتی در فوتبال یادآور گفته مشهوری از «وودی آلن» سینماگر نا‌م‌دار است که «زندگی بر مدار شانس می‌چرخد» و بر اساس همین ایده هم فیلم زیبای «امتیاز نهایی» را ساخته است...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: ما باید به سمت «قضایی اسلامی» برویم چراکه قضایی اسلامی در لحظه است. متاسفانه در سال‌های اخیر پروسه رسیدگی و صدور حکم طولانی شده است و برخی از این طولانی شدن سوءاستفاده می‌کنند و از چنگ عدالت اجتماعی فرار می‌کنند

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: یکی از مطالب مهم که در روزهای اخیر از سوی مسئولان قوای سه گانه مطرح شده، لزوم برخورد جدی با عوامل اصلی اغتشاشات و کسانی است که با ایجاد آشوب و اغتشاش به کشور و مردم خسارت زدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد در خصوص وضعیت خرید میوه‌های شب یلدا در بازار عنوان کرد: با توجه به اینکه میوه بیشتر در مشهد بیشتر معامله می‌شود، شهرهای اقماری مشهد چهار روز قبل از شب یلدا خرید میوه‌های یلدایی خود را از مشهد انجام می‌دهند؛ بنابراین امکان افزایش قیمت در سطح عرضه و افزایش معاملات رخ خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان می گویند: وقتی صندوق بازنشستگی قرعه کشی را انجام داده و مشمولان دریافت را هم مشخص کرده، پس بهتر است پرداخت وام ضروری را نیز اول هرماه واریز کند تا بازنشستگان حداقل گوشه‌ای از مشکلات زندگی‌شان را حل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه «جهان صنعت» امروز دوباره توقیف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد اعلام کرد: بر اثر انفجار این واحد مسکونی، تا 50 ساختمان اطراف خسارت‌های جزئی دید. سه دستگاه خودرو نیز که مقابل ساختمان مربوطه پارک بود، به دلیل خراب شدن دیوار جانبی ساختمان دچار حادثه شد.

خبرگزاری دانا

میزگرد رسانه ای با حضور دو کارشناس در خصوص نقش آفرینی روحانیت در حوادث اخیر و تأثیر وحدت حوزه و دانشگاه در اتفاقات رخ داده برگزار شدف مشروح این نشست را در گزارش زیر می خوانید.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپلذهاب گفت: سردار سپهبد شهید سلیمانی الگویی از وحدت، ولایت‌مداری، استقلال طلبی، کفرستیزی، انقلابی‌گری و شهادت طلبی بود که به عنوان یک اسطوره ملی باید از او درس گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان و نحوه واریز حقوق بازنشستگان سایرسطوح تامین اجتماعی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید ضیاءالدین نورالدینی به عنوان سرپرست دیوان محاسبات کشور منصوب شد.