چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

چاپ دوم کتاب «اسرار و رموز قلبی نماز (ترجمه اسرارالصلوه شهید ثانی)» با ترجمه محمدحسین بختیاری کوه سرخی و به کوشش علی اکبر زمانی نژاد است که به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قتل‌های به اصطلاح ناموسی در خوزستان و سایر بافت‌های فرهنگی طایفه‌ای و عشیره‌ای در کشورمان اگر چه به صورت متوالی اتفاق نمی‌افتند اما به وقوع پیوستن هر یک از این دست قتل‌ها در جامعه به جز ایجاد هراس و حس ناامنی برای زنان؛ محل سوال و مسئله‌ای برای کنکاش دیگران در خصوص این قتل‌هاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق آمارهای جدید، شرکت‌های بزرگ در حال اخراج کارمندان سطوح میانی و بالایی هستند. این افراد، به یقه‌سفیدها مشهور بوده و شامل مدیرها، متخصصین و تحلیل‌گران می‌شوند. برخی تصور می‌کنند بازار کار این مشاغل، وارد رکود شده است. اما داده‌های کلی، خلاف آن را نشان می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور گفت: واژه بازنشستگی باید عوض شود و این یعنی نشستن و منتظر ماندن و فارغ التحصیل هم واژه عجیب است

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس هواشناسی گفت: احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقدمات کار فراهم و روند آزمایشی اجرای طرح کالابرگ انجام شده و قرار است یارانه یکی از استان‌ها قطع شود و مردم این استان به جای یارانه نقدی، کالابرگ دریافت کنند؛ اما یارانه نقدی دیگر استان‌ها به قوت خود باقی است و پرداخت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اظهار کرد: طرح ملی "ایران مرز پرگهر"از سال 1384 آغاز شده و تا امروز 17 دوره از این طرح برگزار شده که در این 17 دوره 106 هزار نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در طی 3 هزار اردو از مقاصد علمی بازدید کردند.

خبرگزاری دانا

عباسی گفت: در حال حاضر 7 میلیون مسکن در کشور کم داریم و با عدم توازن عرضه و تقاضا قیمت خرید و اجاره دچار تلاطم می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«نوال نزاری» می‌گوید: افرادی که دست به چنین قتل‌هایی می‌زنند، ادعا می‌کنند که قصد برگرداندن آبروی رفته‌شان را دارند تا دیگر کسی آن‌ها را ملامت نکند. کما اینکه دیدیم برخی افرادی که دست به چنین قتل‌هایی می‌زنند، از اعلام آن قتل ابایی ندارند. زیرا عده‌ای او را بی‌غیرت نامیده بودند و قاتل نیز برای نشان دادن اهمیت موضوع دست به چنین کاری زده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حال که تعدادی از نفتکش های روس در انتظار خروج از دریای سیاه از طریق تنگه های ترکیه بودند، آنکارا به مانعی عمده در برابر درآمدهای نفتی روسیه در دوران جنگ تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای جزئیات آئین‌های تشییع و گرامیداشت سردار رستم قاسمی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الجزیره در گزارشی سفر سه روزه شی جین پینگ به ریاض را مورد بررسی قرار داده و آن را پیامی روشن از سوی عربستان سعودی تلقی کرده مبنی بر اینکه از ایالات متحده فرمانبردار مطلق نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

این ادعاهای الهام علی‌اف که «ایران ظرف چند ماه دو رزمایش نظامی در مرز ما برگزار کرده است؛ بنابراین ما مجبور به برگزاری رزمایش نظامی شدیم تا نشان دهیم از کسی نمی‌ترسیم... در ایران مدارسی وجود دارد که در آن زبان ارمنی تدریس می‌شود اما زبان آذربایجانی نه... دولت آذربایجان توجه ویژه‌ای به حمایت از حقوق، آزادی‌ها و امنیت آذربایجانی‌های مقیم خارج از کشور دارد» نشان می‌دهد مقام‌های باکو در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یوشیدا کیجو، کارگردان برجسته ژاپنی در 89 سالگی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر مرحوم رستم قاسمی که برای مداوا به کشور چین رفته بود و در همانجا درگذشت، بامداد امروز شنبه (19آذرماه) به وطن خود ایران بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند بذرپاش در همین ابتدای امر تکلیف خود را با وعده کارشناسی نشده رئیسی در دوران انتخابات روشن کرده است، اما در مقابل برخی دیگر از تحلیلگران، این مخالفت آشکار با رئیسی و از آن مهم‌تر رسیدن به رای اعتماد از بهارستان‌نشینان را مربوط به موازنه چند گانه قدرت در دولت سیزدهم می‌بینند.